آفتاب
شوهانی:

کنگره شهدای ترور مبارزه حقیقی با تروریسم را برای جهانیان معنا می‌کند

کنگره شهدای ترور مبارزه حقیقی با تروریسم را برای جهانیان معنا می‌کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌های تروریستی با برخی کشورهای غربی و استکباری رابطه مستقیم دارند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) احمد شوهانی با بیان این‌که «برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای ترور می‌تواند بسیار مهم و تأثیرگذار باشد» خاطرنشان کرد: گاهی اوقات به‌ویژه از کانال دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی، این اتهام به ما وارد می‌شود که ایران حامی تروریسم است؛ درحالی‌که آن‌چه کاملا واضح است این‌که گسترش تروریسم و بسیاری از جنایت‌هایی که امروز در منطقه صورت می‌گیرد، رابطه مستقیم با کشورهای غربی و استکباری دارد.

وی افزود: ما بارها در مجامع بین‌المللی تاکید کرده‌ایم که ایران طی این سال‌ها قربانی تروریسم بوده و درعین‌حال از اولین کشورهایی است که نهادهای بین‌المللی موظفند برای احیای حقوق از دست‌رفته مردم مظلوم ما گام‌های اساسی بردارند.

وی اظهار کرد: برگزاری کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور، مبارزه حقیقی با تروریسم را برای جهانیان معنا می‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: واقعیت این است که کشورهای اروپایی که همواره داعیه‌دار مبارزه با تروریسم هستند همواره از گروه جنایتکاری همچون منافقین حمایت می‌کنند که جنایات زیادی را علیه ملت ایران و عراق انجام داده‌اند.

وی تأکید کرد:‌ کشورهای غربی باید اعضای این گروهک تروریستی و سرکردگان آن‌ها را برای محاکمه به ایران تحویل دهند.

گفتنی است دومین کنگره بین المللی شهدای ترور 9 شهریورماه سال جاری با حضور میهمانان داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N810483

وبگردی