آفتاب
مدیرعامل شرکت گاز استان:

سال‌های 94و 95 سال‌های سرنوشت ساز شرکت گاز‌ گیلان است

سال‌های 94و 95 سال‌های سرنوشت ساز شرکت گاز‌ گیلان است

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: امسال و سال آینده گازرسانی به روستاها شدت بیشتری خواهد گرفت تا همه روستاها از نعمت گاز بهرمند شوند.

مهندس جمشید ظهیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان گفت: بیشتر نیروهای شرکت گاز در سطح کارگری است، تلاشگرانی که با عملیاتی و اجرایی کردن تصمیمات نیروهای ستادی در راستای توسعه و تحقق اهداف عالیه شرکت ملی گاز ایران گام بر می‌دارند.

وی افزود: تک تک همکاران ما در شرکت گاز نمونه‌اند و کارگران و کارمندان نمونه منتخب نمودی از کلیه نیروهای شرکت گاز گیلان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به عملکرد شایسته شرکت گاز گیلان در سال 93، تصریح کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت با ‌ارزیابی‌ در بخش‌های مختلف توانستیم عملکرد در خور تحسینی داشته باشیم‌ که از آن جمله می‌توان به عدم وجود حادثه در بخش‌های امدادرسانی، حمل و نقل و ... اشاره داشت.

‌ظهیری سال 94 و 95 را سال‌های سرنوشت‌ساز شرکت گاز گیلان برشمرد و یادآور شد: این شرکت تاکنون کارنامه موفقی در بخش‌های ‌نگهداری و تعمیرات، گازرسانی شهری، گازرسانی به CNG ها داشته است، اما امسال و سال آینده گازرسانی به روستاها شدت بیشتری خواهد گرفت، به گونه‌ای که در سال جاری باید با درایت کارشناسان و پیمانکاران این شرکت 520 روستا از نعمت گاز برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از برخورداری 92 درصدی بخش روستایی استان گیلان تا پایان سال 95 خبرداد و گفت: طی دو سال آتی شرکت گاز استان گیلان به عنوان نماینده دولت در بخش گازرسانی استان متعهد است.

انتهای پیام

کد N809902

وبگردی