آفتاب
گزارش هواشناسی؛

وزش باد شدید در تهران و ۶ استان دیگر/ بارندگی در شمال غرب کشور

وزش باد شدید در تهران و ۶ استان دیگر/ بارندگی در شمال غرب کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدیدو بروز گرد خاک در تهران و ۶ استان دیگرو بارش باران در شمال غرب کشور طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب در شمال شرق، جنوب غرب، مرکز و شرق کشور افزایش ابر، وزش باد بارش پراکنده گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود.

به گفته وی، فردا در شمال غرب، غرب ، زاگرس مرکزی و جنوب کشور وزش باد، بارش باران  همراه با رعد و برق و درمناطق مستعد بارش تگرگ رخ می دهد که در جنوب غرب، مرکز، شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز سه شنبه علاوه بر این مناطق بارش به دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر نیز گسترش می یاد.

وظیفه تصریح کرد: روز دوشنبه شدت بارش ها در شمال غرب و سه شنبه در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود که در مناطق مستعد این نواحی بارش تگرگ نیز پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز در استان های همدان، مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز و قزوین وزش باد شدید پیش بینی می شود که در پاره ای نقاط  این استان ها موجب بروز پدیده گرد و خاک خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تأکید کرد: فردا آسمان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد و در اواخر وقت ابری با احتمال بارش است . بیشینه و کمینه دمای پایتخت مانند امروز به ترتیب ۳۲ و۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

کد N809707

وبگردی