آفتاب

سردار طهماسبی: باید یکصدا از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کنیم

سردار طهماسبی: باید یکصدا از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کنیم

ایرنا نوشت:

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسوولان و مردم ایران باید یکصدا و یکدل از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اسلامی دفاع کنند.

به گزارش ایرنا، سردار مهران طهماسبی روز یکشنبه در نشست با جمعی از سپاهیان آستارایی به مناسبت آغاز هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران افزود: این حمایت موجب می شود تا دشمنان نظام که درصدد تضیعف دولت هستند، نتوانند بین آحاد مردم و مسوولان تفرقه بیندازند.

وی تاکید کرد: البته هوشیاری تیم مذاکره کننده ایرانی برای دفاع از حقوق هسته ای کشور بسیار لازم و ضروری است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه وظیفه همگان در مقابل تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی محرز و مشخص است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی با همدلی و هم زبانی دولت و ملت به سرانجام می رسد.

وی با اشاره به اینکه با تکیه بر اصل ولایت فقیه و قرار گرفتن در زیر این پرچم می توان کشور را از هر گونه توطئه و حربه مصون نگه داشت ، اضافه کرد: دشمنان در صدد هستند که بین مردم و ولایت فاصله ای ایجاد کنند که باید نسبت به این امر بصیرت داشته باشیم.

وی هشدار داد: اگر از مسیر ولایت فاصله بگیریم به سرنوشت بسیاری از کشورهای همسایه دچار می شویم.

سردار طهماسبی اظهار کرد: باید تلاش های خودمان را به دور از هر گونه بازی های جناحی و گروهی فقط برای اعتلای آرمان ها و ارزش های ناب انقلاب اسلامی معطوف کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم، اظهار کرد: دشمنان می خواهند از صحنه انتخابات به عنوان یک تهدید علیه ما استفاده کنند که هوشیاری و بصیرت ملت ایران را می طلبد.

سردار طهماسبی در ادامه کتب علامه مطهری را گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه امروزی خواند و افزود: نباید از کتاب های جامع شهید مطهری غافل شویم بلکه باید همواره آنها را مطالعه کنیم چراکه این کتاب ها پاسخگوی بسیاری از سئوالات و شبهات جامعه امروز ما پیرامون مسائل گوناگون هستند.

وی ادامه داد: کتب علمای فاضلی نظیر شهید مطهری هیچ وقت رنگ فراموشی به خود نمی گیرد و همواره از تازگی برخوردار است.

این نشست به منظور گرامیداشت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و آغاز هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری شمال غرب مرکز گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

4949

کد N809619

وبگردی