آفتاب

شیپور؛ بین 100 سایت پربازدید ایرانی قرار گرفت

شیپور؛ بین 100 سایت پربازدید ایرانی قرار گرفت

چند روز قبل شیپور جشن گرفته! این جشن به مناسبت یه روز ویژه که توی تقویم شیپور ثبت میشه برگزار شده است، چون شیپور تونسته بین 100 سایت پرطرفدار و پربازدید ایرانی قرار بگیره.

بعد از همه قدم هایی که این چند ساله برداشتیم تا بازار خرید و فروش اینترنتی رو داغِ داغ کنیم و با استقبالی که کاربرها هر روز بیشتر از قبل از شیپور داشتن، حالا شیپور هم طبق آمار سایت Alexa بین این 100 تا سایت نشسته.

همه چی برمیگرده به سال 1390 که آقای رضا اربابیان شیپور رو راه انداختن. از اون موقع تا همین حالا مهمترین هدف شیپور درست کردن محیطی برای کاربرهای ایرانی بوده که توش بتونن همهی واسطهها رو کنار بزنن و بدون هیچ زحمت و دردسری و فقط با چند تا کلیک، به خرید و فروش اینترنتی لوازم و املاک و خودرو مشغول بشن.

خانواده شیپور توی این سالها آروم آروم رشد کرده و بال و پر گرفته و حالا که جمعیت اش به بیشتر از 30 نفر رسیده، چشم اندازش اینه که بزرگترین و جامعترین سایت نیازمندیهای ایران بشه. این طوری غیر از این که خودمون سودآوری خواهیم داشت و بهتر میتونیم چرخ شیپور رو بچرخونیم، مردم بیشتری هم میتونن کالاها و خدمات خودشون رو اینجا تبلیغ کنن و با تبدیل لوازم بی استفاده یا دست دومشون به پول، جلو هدر رفتن و اسراف و استهلاک اونها رو بگیرن.

این دو سال گذشته برای ما سالهای پرجنب و جوشی بوده و با همفکری و همکاری ای که هر روز توی خانواده شیپور جریان داشته تونستیم به جایگاه واقعی خودمون بین کاربرهای ایرانی نزدیک و نزدیکتر بشیم و در نهایت امروز یه رکورد تازه برای خودمون بین سایتهای ایرانی ثبت کنیم.

هر روز هزاران نفر به شیپور میان و با امکاناتی که تا قبل از این حتی ازش بیخبر بودن، کالاها و لوازمی رو که بهش نیازی ندارن توی یک بازار داغ اینترنتی به فروش میذارن، یا با گشت و گذار توی نیازمندی هایی که کاربران دیگه هر روز و هر ساعت آگهی میکنن، به سرعت به چیزی که میخوان میرسن. و البته همه این کارها با آگهی های رایگان انجام میشه. گیتار، ساعت، لپ تاپ، لباس عروس، موبایل، فرش و دوربین چند نمونه کوچیک از چیزهاییه که مرتبا توی شیپور فروخته میشه و به دست مصرف کننده واقعیش میرسه.

شیپور در عین حال یکی از محبوبترین فضاها برای معامله خودرو و خرید و فروش و اجاره املاک و آپارتمانه.

امیدواریم با برنامه هایی که برای ساده تر و سریعتر کردن بازار خرید و فروش اینترنتی داریم و با کارهایی که برای گرمتر کردن این بازار انجام میدیم، به همین زودی ها روزی برسه که شیپور رو با رتبهی زیر 10 ببینیم.

۲۱۲۱

کد N809522

وبگردی