آفتاب

جنجال رسانه ای در غرب برای تولد عضو جدید خاندان سلطنتی انگلیس

جنجال رسانه ای در غرب برای تولد عضو جدید خاندان سلطنتی انگلیس

اغلب رسانه های غربی خبر اصلی امروز شنبه خود را به تولد عضو جدید خاندان سلطنتی انگلیس اختصاص داده اند.

خبرگزاری مهر- گروه بین الملل: «کیت میدلتون» عروس خاندان سلطنتی انگلیس، بعدازظهر امروز شنبه دومین فرزند خود را که یک دختر بوده به دنیا آورد و این در حالی بود که رسانه های غربی لحظه لحظه این خبر و روند تکمیل آن را پوشش می دادنند. 

برای مثال رسانه هایی همچون بی بی سی و ایندیپندنت به طور لحظه به لحظه از زمان انتقال کیت میدلتون به بیمارستان تا زمان تولد نوزاد وی را به صورت خبرهای داغ بر روی خروجی خود قرار می دادند. 

پس از تولد این نوزاد نیز حدس و گمان ها درباره اینکه نام وی چه خواهد بود افزایش یافته و رسانه های مختلف در حال انتشارخبر و گزارش های متعدد در این رابطه هستند. 

به گزارش رسانه های غربی، کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام که صبح امروز در بیمارستان سنت ماری بستری شده بود، در زایمان دومش صاحب یک دختر شد. جرج، فرزند اول کیت نیز در همین بیمارستان به دنیا آمده بود. 

فرزند دوم کیت میدلتون، چهارمین عضو خاندان سلطنتی است که پس از برادرش، پدر و پدربزرگش در صف جانشینی تاخ و تخت ملکه انگلیس قرار دارد.  

این خبر در حالی به عنوان خبر داغ در رسانه های غربی منتشر شده و هیاهوی زیادی برای آن ایجاد شده که یکی از اخبار مهم روز شنبه کشته شدن ۵۲ شهروند غیر نظامی سوری در حمله آمریکا و متحدانش به سوریه بود اما در کمال تعجب رسانه های غربی از کنار این خبر مهم به ارحتی گذشتنند. 

کد N808496

وبگردی