آفتاب
مهدی تارتار:

گل کرار به صبا شوک وارد کرد/ وزش باد به ضررمان بود

گل کرار به صبا شوک وارد کرد/ وزش باد به ضررمان بود

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: گل جاسم کرار یک شوک زودهنگام به تیم ما بود و تا به خودمان بیاییم، شوک دوم هم وارد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار این تیم برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: انصافا هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند ولی گل کرار جاسم شوک بزرگی به تیم ما بود و تا به خودمان بیاییم شوک دوم هم وارد شد. در دقایق پایانی البته به گل رسیدیم ولی دیگر وقت آنچنانی نداشتیم و بازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص بازی دادن به میلاد فراهانی و بازیکنان جوان در هفته‌های پایانی یادآور شد: نیاز ما این بود که میلاد فراهانی بازی می‌کرد. ما در این دیدار هم مثل بازی قبل تاکتیک را بر اساس بازی حریفان انتخاب کردیم. حتی درباره گلرها هم بگویم که هر دو دروازه‌بان ما جوان و خوب هستند و بر اساس بازی حریفان گلرها را انتخاب خواهیم کرد.

سرمربی تیم صبای قم در خصوص تاثیر ورزش باد روی گل استقلال عنوان کرد: ما اگر بگوییم که وزش باد تاثیر داشت که می‌گویند که مربیان ایرانی توجیه می‌کنند. به نظرم شوت کرار با کمک باد به داخل دروازه رفت. البته او هم خوب شوت زد ولی باد بی تاثیر نبود چون هم فکر می‌کردند توپ با فاصله کم بیرون می‌‌رود ولی به یکباره داخل دروازه تیم ما رفت. بهرحال وزش باد به ضرر ما بود.

از تارتار پرسیده شد که آیاد نسبت به داوری این مسابقه انتقاد دارید، که وی پاسخ داد: داوری مشکل خاصی نداشت ولی این را بگویم که غیبت جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی برای ما تاثیرگذار بود. ما بهرحال از جوان‌هایی که شایسته باشند به نوبت استفاده خواهیم کرد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خودب به مهاجمان تیمش اشاره کرد و گفت: تعداد فورواردهای ما زیاد است. حتی ایوب کلانتری را هم به جمع آنها اضافه کردیم. شش، هفت مهاجم داریم و چون انتظارات ما را برآورده نکرده بودند ما این خریدها را انجام دادیم.

کد N807825

وبگردی