آفتاب

بیعت با ولیعهد و جانشین ولیعهد جدید در عربستان

بیعت با ولیعهد و جانشین ولیعهد جدید در عربستان

به دنبال دعوت پادشاه عربستان از شهروندان این کشور و مسئولان و مقامات برای بیعت با ولیعهد و جانشین ولیعهد جدید جمع زیادی از وزرا و مسئولان عالی رتبه در ریاض با ولیعهد و جانشین ولیعهد بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری عربستان، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور از عربستانی‌ها خواست تا چهارشنبه شب در کاخ الحکم در ریاض با محمد بن نایف، ولیعهد و محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد بیعت کنند.

در همین راستا مقرن بن عبدالعزیز، ولیعهد سابق و تعدادی از امیران، وزرا، مفتی عربستان و مسئولان عالی رتبه و تعدادی از شهروندان عربستانی با ولیعهد و جانشین ولیعهد چهارشنبه شب بعد از نماز عشاء بیعت کردند.

پادشاه عربستان اخیرا با ایجاد تغییراتی در مناسب و پست‌های این کشور محمد بن نایف را به عنوان ولیعهد و عادل الجبیر را به عنوان وزیر خارجه تعیین کرد.

در همین راستا محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به محمد بن نایف و محمد بن سلمان تبریک گفت. وی برای ولیعهد و جانشین ولیعهد جدید عربستان موفقیت و پیروزی در اهدافشان را آرزو کرد و گفت: ما اطمینان داریم که شما می‌توانید به وظایف سنگین خود در خدمت به عربستان و مردم این کشور عمل کنید.

انتهای پیام

کد N807259

وبگردی