آفتاب

معاون پارلمانی رئیس جمهور: عده ای هر روز دنبال بهانه جویی هستند

معاون پارلمانی رئیس جمهور: عده ای هر روز دنبال بهانه جویی هستند

ایرنا نوشت:

حجت الاسلام مجید انصاری در شانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت که روز چهارشنبه به استان فارس آغاز شد ، به نمایندگی از هیات دولت در جمع مردم شهرستان داراب بیان داشت:دوران جنجال ها و پرخاش ها سپری شده است.

وی ادامه داد:هم اینک روابط داخلی وخارجی ما رو به بهبود است و سرمایه گذاران خارجی درحال عزیمت به ایران هستند و گام های بلندی در این زمینه درحال برداشته شدن است و نتایج خوبی هم درپی دارد.

انصاری بیان کرد:در طول مدت خدمت دولت تدبیر و امید، رشد اقتصادی کشور به مثبت دو رسیده است و این درحالی است که تا قبل از فعالیت دولت یازدهم ، این میزان منفی پنج تا هشت بود .

معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد:همچنین دولت یازدهم وارث هزاران طرح و پروژه نیمه تمام بودکه از سال های قبل برجا مانده بود و برای تکمیل آنها به چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت.

انصاری اظهار کرد: اگر تدبیر ، درایت و مدیریت نبود، ماباید 40سال طول می کشید که فقط به اتمام و تکمیل طرح های ناتمام می پرداختیم.

وی از مساله کم آبی و بحران آب به عنوان مشکلی که تمام کشور با آن مواجه است ، یاد کرد و گفت: باید کشاورزان، برنامه ریزان ، متخصصان و مسوولان آب موجود رامدیریت کنند و بدانند که با آبی که اکنون به قیمت جان شده است، نباید مثل 500سال پیش برخورد و ازآن بهره برداری کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اضافه کرد: هم اکنون در بیتشر استان های کشور مردم از مشکل اشتغال و بیکاری جوانان سخن می گویند اما باید توجه داشت که آیا بامنابع محدود فعلی دولت و بودجه ای که 80 درصد آن جاری است، چه راهی جز توسعه سرمایه گذاری و همت و همدلی مردم و دولت، راهکار حل این مشکل است.

انصاری گفت: امروز تنهاراه برون رفت از رکود اقتصادی توسعه سرمایه گذاری است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اکنون تیم هسته ای ما درحال مبارزه باقدرت های بزرگ جهانی وتقویت اعتلای نام ایران اسلامی است، اما برخی هرروز درحال بهانه تراشی هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری بیان کرد:کاش بهانه جویان و تمام آنها که تریبون ، رسانه و سایت و قلمی در اختیار دارند می آمدند و دغدغه ی مردم را که اشتغال ، تولید ، آبادانی ، توسعه و عزت انقلاب اسلامی است را می دیدند و به آنها می پرداختند.

انصاری گفت:دولت برای تامین منافع مردم درحال جهادی بزرگ است و می خواهد چهره ای صلح طلب و حق جو از ایران به دنیا نشان دهد و باید به او کمک کرد.

این مقام مسوول افزود:کاری که سرداران ، سپاهیان و بسیجیان ما در هشت سال دفاع مقدس به انجام رساندند و برای ما افتخارآفریدند را سپاهیان و سرداران دیپلماسی امروز درحال تکرار آن هستند پس باید به یاری آنها بشتابیم.

 

1717

کد N807238

وبگردی