آفتاب
/خبرهایی از شبکه یک/

بازگشت «مناظره» به تلویزیون

بازگشت «مناظره» به تلویزیون

اولین برنامه «مناظره» سال 94 با موضوع «طرح استانی شدن انتخابات مجلس» از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، سری جدید از برنامه «مناظره» جمعه (11 اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگان مجلس به روی آنتن می رود. محوری‌ترین بحث شصت و هشتمین برنامه «مناظره» این است که آیا تصویب طرح استانی انتخابات مجلس مجموعا به نفع ساختار سیاسی کشور است یا خیر؟

برنامه «مناظره» به تهیه‌کنندگی علیرضا اسکندری روز جمعه 11 ساعت 16 و 30 دقیقه از شبکه اول به روی آنتن می رود.

***

شبکه یک سیما به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر ویژه برنامه ها و فیلم های سینمایی تدارک دیده است.

ویژه برنامه «نام خانوادگی» به تهیه‌کنندگی مجید خواجه نژاد و مقداد مومن نژاد کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که جمعه یازدهم اردیبهشت ماه ساعت 23 و شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ساعت 17 با اجرای عبدالله روا پخش می شود.

این ویژه برنامه با هدف تکریم و بزرگداشت مقام پدر پخش می شود و در آن از هنرمندان سینما و تلویزیون از جمله بازیگران سریال در حال پخش «میکاییل»، ورزشکاران و تعدادی از خوانندگان کشور دعوت خواهد شد. محمد اصفهانی به همراه فرزندش، مجید واشقانی و علی صالحی - بازیگران «میکاییل» -، عسگری محمدیان و محمدحسین محمدیان - پدر و پسر کشتی گیر - مهمان برنامه روز جمعه «نام خانوادگی» هستند. همچنین پرویز پورحسینی، مهدی صبایی و مجید مشیری - بازیگران سریال «میکاییل» -، علی لهراسبی، حامد محضرنیا و علی رها - خواننده - از مهمانان عصر روز شنبه هستند.

به مناسبت روز معلم نیز از دو معلم و به مناسبت روز کارگر از دو کارگر در استودیو «نام خانوادگی» تجلیل و قدردانی خواهد شد.

***

در بخش فیلم‌های سینمایی شبکه یک که برای آخر هفته تدارک دیده شده است، آثاری چون «کلت 45»، «بابای خوب» و «آقای مدیر» پنج شنبه و جمعه - دهم و یازدهم اردیبهشت ماه - به روی آنتن می رود. فیلم سینمایی «کلت 45» پنج شنبه ساعت 22 و 30 دقیقه و در بخش سینما یک پخش می شود. همچنین فیلم «بابای خوب» عصر روز جمعه ساعت 16 پخش خواهد شد. فیلم سینمایی ایرانی «آقای مدیر» نیز شنبه - دوازدهم اردیبهشت - ساعت 16 به روی آنتن می رود.

***

به گزارش ایسنا، ویژه برنامه «یک روز خوب» به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر جمعه ساعت 10 تا 12 صبح از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود. این برنامه با گرامیداشت روز پدر، روز کارگر و روز معلم و با اجرای احمد توکلی از شهر بندرعباس پخش خواهد شد. در «یک روز خوب» هنرمندان سینما و موسیقی حضور خواهند داشت.

عباس شیرخدا و اکبر برجسته - دو تن از مرشدان کشور -، عباس بهادری، حامد محضرنیا و مجید تکلو - خواننده -، محمدرضا ثابتی - مدیر بنیاد شناسایی مردان نمونه و موفق -، موسی محمدی - پدر نمونه و خیر -، عباس امیری - پدر و معلم نمونه - از مهمانان ویژه برنامه «یک روز خوب» هستند.

«یک روز خوب» به تهیه کنندگی علی پازکی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که روز جمعه زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام

کد N807016

وبگردی