آفتاب
وزیر دفاع سوریه:

ما به جنگ علیه تروریسم ادامه خواهیم داد

ما به جنگ علیه تروریسم ادامه خواهیم داد

وزیر دفاع سوریه گفت: در مورد گام‌هایی که برای مقابله با تروریسم باید اتخاذ شود دیدگاه‌های ما با ایران منطبق است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وزیر دفاع سوریه در کنفرانس خبری وزرای دفاع ایران و سوریه با بیان این‌که «از بدو ورود خود به ایران با استقبال و خوش آمدگویی کلیه مسئولان ایرانی مواجه بوده‌ام» اظهار کرد: در ملاقات‌هایی که با مسئولین ایرانی داشتم توجه کامل ایران نسبت به اوضاع سوریه و وضعیت نظامی در سوریه را مشاهده کردم.

سپهبد فهد جاسم الفریج تصریح کرد: بیش از 4 سال است که سوریه و نیروهای مسلح و ملت سوریه در حال مقابله با گروه‌های تروریستی هستند که اقدام به تخریب و کشتار در سوریه می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که «گروه‌های تروریستی از سوی طرف‌های جهانی و منطقه‌ای مورد حمایت قرار می‌گیرند» خاطرنشان کرد: در این برهه باید نسبت به نحوه مقابله با تروریسم ارزیابی داشته باشیم. با توجه به این‌که تروریست‌ها اخیرا اقدام به اوج بخشیدن به عملیات خود کرده‌اند پس بایستی بررسی‌های دقیقی در این خصوص انجام گیرد.

وی با اشاره به مذاکراتی که با وزیر دفاع ایران و مسئولان ایرانی داشته است خاطرنشان کرد: نسبت به بررسی دقیق گام‌های گروه‌های تروریستی در منطقه با طرف ایرانی مذاکره داشته‌ایم و دو طرف توافق داشتند و دیدگاه‌های‌شان نسبت به گام‌هایی که در آینده برای مقابله با تروریسم باید اتخاذ شود، منطبق بوده است.

الفریج ضمن تشکر از مسئولین ایرانی برای مهمان‌نوازی گرم در سفرش به ایران تصریح کرد: ما به جنگ علیه تروریسم ادامه خواهیم داد و مصمم هستیم در این نبرد به پیروزی برسیم و بتوانیم شر جنایتکاران و قاتلان را از سراسر ملت و سرزمین سوریه کوتاه کنیم.

انتهای پیام

کد N806957

وبگردی