آفتاب

نقدی: آنچه امروز غرب را پای میز مذاکره کشانده است، ترس آن ها از قدرت انقلاب اسلامی است

نقدی: آنچه امروز غرب را پای میز مذاکره کشانده است، ترس آن ها از قدرت انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آنچه امروز ابرقدرت‌ها را به ذلت کشانده، فداکاری‎ و آرمان شهدای اسلام است.

به گزارش ایسنا،سردار محمدرضا نقدی نهم اردیبهشت‎ماه در یادواره سردار شهید «حسینعلی ترکی هرچگانی» و بزرگداشت مقام 14 هزار شهید کارگر کشور که در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد، اظهارکرد: آنچه امروز ابرقدرت‌ها را به ذلت کشانده، فداکاری‎ و آرمان شهدای اسلام است. آمریکای جنایت‌کار که زمانی برای دنیا تصمیم می‎گرفت و اجرا می‎کرد امروز حتی در کشور خود نیز شکست خورده است که این مهم مرهون ایستادگی شهداست.امروز دنیای اسلام متجاوزان، ظالمان و و غارت‎گران را به عقب کشانده و آن‌ها را از سرزمین خود بیرون کرده است و به طور قطح این پیروزی‌ها با ایستادگی و فداکاری شهدا محقق شده است.

وی همچنین جنایت‌های صهیونیست‌ها و عربستان در حق مردم مظلوم فلسطین و یمن را یادآور شد و تصریح کرد: رژیم آل یهود و سعود جنایت‌کار در محاصره مجاهدت‌های رزمندگان اسلام قرار دارد.

به گفته وی، اینکه اکنون این دو رژیم جنایت‌کار با دست‌پاچگی کودک‌کشی می‎کنند و خون مظلومان را بر زمین می‌ریزند به دلیل ترس از اسلام است اما بدانند که دنیای اسلام بیدار شده و دیگر زیر بار حقارت‎ها و ظلم‎ها نخواهد رفت.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: آنچه امروز غرب را به پای میز مذاکره کشانده است مسائل هسته‎ای نیست بلکه ترس از انقلاب و اسلام است که آنان را به این سمت کشانده است. آن‌ها می‌بینند هرچه طی قرون برای استثمار دنیا برنامه‎ریزی کرده و ساختار جاسوسی ایجاد و تسلیحات تهیه کرده بودند تا دنیا را مطیع خود کنند رو به زوال است بر همین اساس 36 سال تلاش کردند در معاهده کمپ‌دیوید جلو بروند بازهم عقب هستند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: غرب با ایجاد جنگ در سوریه طی چند سال گذشته نیز کاری از پیش نبرد و در عراق هم پس از شکست که مجبودر به ترک خاک این کشور شدند به مسلح کردن تکفیری‌ها روی آوردند تا به جان ملت مظلوم عراق بیندازند و بگویند تا ما نباشیم شما امنیت ندارید اما ملت عراق تسلیم نشد.

وی استقرار حکومت صهیونیستی را تنها هدف غرب از به خاک و خون کشیدن مردم سوریه و عراق دانست و گفت: برای سازماندهی داعش هزینه‌های بسیاری کردند و منتظر درخواست کمک از سوی مردم عراق شدند اما مردم عراق با فرمان ولایت به صحنه آمدند و دشمن را بیرون راندند.

سردار نقدی با بیان اینکه ستون‌های قدرت آمریکا در حال فرو ریختن است، افزود: ترس آمریکا این است که علیرغم سلاح‎های انباشته و حمایت از شبه جزیره عربی و آل سعود وحشی و جنایت‌کار، در هر بار اعلام جنگ با مقاومت و پیشروی مجاهدین انقلاب اسلامی مواجه می‎شود.

29220

کد N806883

وبگردی