آفتاب
آن‌چه رحماندوست از مسوولان خواست؛

خود بر سر شاخ نشسته‌اید پس شاخ را نبرید

خود بر سر شاخ نشسته‌اید پس شاخ را نبرید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نظارت بر دادسرای ویژه روحانیت را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مجتبی رحماندوست در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس با تبریک ایام مبارک ماه رجب و ولادت جوادالائمه و امام علی (ع)، گفت: فرو رفتن عربستان و حکام پلید آن را در غرقآب نکبت و سردمداری مقابله با ارزش‌های انسانی و تبدیل دربار کثیف سعودی را به مرکز توطئه‌های ضددینی و ضداسلامی در جهان به عیاشان مزدور تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: جداً که روی آمریکا و اسرائیل را سفید کرده‌اند و خوشبختانه تغییرات جدی در کادر رهبری این رژیم فاسد قرائن آشکار فروپاشی آن است و امیدوارم زودتر شاهد فروپاشی این خاندان سعودی در حرمین شریفین باشیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موادمخدر، این ام‌الفساد امروز به سرعت قربانی می‌گیرد و از مسوولین می‌خواهم که با انتصاب یک فرمانده مقتدر در راس قرارگاه عملیاتی برای مبارزه با موادمخدر بر سرعت شدت این مبارزه بیفزایند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: از رییس قوه قضاییه می‌خواهم که در نطق‌های هفتگی خود به تدابیری که برای اصلاح امور قضایی کشور اتخاذ کردند، اشاره و بررسی کنند که جایگاه این قوه در معرض نظارت و در میان افکار عمومی کجاست؟ عملکرد قوه قضاییه باید در معرض قضاوت افکار عمومی قرار گیرد. رسانه ملی فضا را باز کند تا اظهارنظر علاقه‌مندان ایران اسلامی در مورد این قوه و نقد این قوه امکان ارائه و اظهار پیدا کند.

وی همچنین اصلاح نظام فعلی بانکی را خواستار شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رییس‌جمهور برای حضور در منازل ایثارگران، افزود: درخواست می‌کنم دولت با تصویب شانزده آیین‌نامه مورد نیاز قانون نظام جامع خدمات ایثارگران عملا دوستی خود را با این قشر اثبات کنند.

وی هم‌چنین گفت: از فرمانده جدید ناجا می‌خواهم که در کنار کارهای بزرگی همچون مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، سرقت و ناامنی و تامین اجتماعی در جاده‌ها و شهرها، به ساماندهی امور موتورسیکلت‌سواران متخلف در تهران و کلان شهرها و تامین آسایش روحی و جسمی مردم از دست این عناصر متخلف که بعضا تمام آسایش مردم را به مخاطره انداخته‌اند همت گمارند.

وی در ادامه اظهار کرد: از مسوولین می‌خواهم که با اعزام ناظران خود که مستقل و بی‌طرف و متدین هستند بر دادسرای ویژه روحانیت نظارت فوری و نزدیک و مستمری اعمال نمایند و از کسانی که پی این دادسرا به تن‌شان خورده بخواهند درباره نحوه برخورد با آنان در بازجویی‌ها سخن بگویند.

رحماندوست در ادامه با اشاره به عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: برخورد این سازمان با اصناف و مشاغل بخصوص خیرین جای نقد جدی دارد. سوال بنده از وزیر اقتصاد حدود یک سال است که در نوبت طرح در صحن علنی قرار دارد که می‌خواهم به آن رسیدگی شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره فاصله طبقاتی گفت: از مسئولان کشور می‌خواهم که کارکردهای اجتماعی دین را خودشان زیر سوال نبرند. حواستان باشد که خود بر سر شاخ نشسته‌اید پس شاخ را نبرید.

انتهای پیام

کد N806594

وبگردی