آفتاب

رهبر انقلاب: کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست

 رهبر انقلاب: کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست

رهبر معظم انقلاب بر لزوم تمرکز بر تولید داخل تاکید کردند و فرمودند: کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست ، در داخل کشور است.

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از کارگران با ایشان که همزمان با هفته کارگر صورت گرفت، افزودند: مشکلات اقتصادی اگر بخواهد حل شود باید متمرکز بر مساله تولید داخل باشد.

ایشان فرمودند: اشیایی که جزو مصارف دولتی است مطلقا از خارج تهیه نشود و دولت تصمیم بگیرد در هرچه که در داخل امکان تولید آن است، مصرف کالاهای خارجی را بر خود حرام کند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: بنده انکار نمی کنم که تحریم های ظالمانه ای که دشمنان بر ملت تحمیل کرده اند ، تاثیر دارد و بی تاثیر نیست اما قبول نداریم که این تحریم ها بتواند جلوی تلاش عمومی سازمان یافته برنامه ریزی شده برای رونق تولید را بگیرد.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: نباید گفته شود تولید در شرایط تحریم سخت ممکن نیست؛ نه ممکن است، هر کاری که تصمیم بگیرید انجام دهید، همت کنید نیروهایتان را به صحنه بیاورید و از خدای متعال کمک بخواهید، شدنی است.

ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان به مساله فساد اشاره کردند و فرمودند: حرف زدن درباره فساد فایده ای ندارد با « دزد دزد» گفتن ، دزد از دزدی دست بر نمی دارد. مسئولان ، روزنامه نیستند که راجع به فساد حرف بزنند. باید اقدام کنیم و به معنای واقعی کلمه جلوی فساد را بگیریم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، این دیدار امروز(چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی(ره) انجام شد.

اخبار تکمیلی و مشروح بیانات رهبر معظم انقلاب متعاقبا منتشر می شود.
کد N806483

وبگردی