آفتاب
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح قم تاکید کرد

توجه به مبانی دینی و اعتقادی عامل مهم در بازدارندگی جرایم

توجه به مبانی دینی و اعتقادی عامل مهم در بازدارندگی جرایم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم گفت: توجه به مبانی دینی و اعتقادی عامل مهم در بازدارندگی از جرایم و تخلفات است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین صیدی که به اتفاق دادستان نظامی و دادیار ناظر زندان قم از بند نظامیان زندان ساحلی استان بازدید می کرد در جمع مددجویان بند نظامی گفت: ما در نظامی خدمت می کنیم که بر پایه احکام و شریعت اسلامی بنا شده که تخلف و جرم زیبنده آن نیست.

وی تاکید کرد: یکی از عواملی که باعث می‌شود افراد مرتکب جرم شوند عدم تقید نسبت به مبانی دینی است و توجه به مبانی دینی و اعتقادی عامل مهم در بازدارندگی از جرایم و تخلفات به شمار می رود.

صیدی افزود: اگر کسی به وظایف ملی و دینی خود آگاهی داشته باشد طبعا کاری می کند که گرفتار نشود، این قصور و تقصیری که برخی مرتکب می شوند علاوه بر اینکه موجب نگرانی خانواده ها می‌شوند از سوی دیگر از برخی امتیازات اجتماعی محروم می شوند.

وی خطاب به مددجویان تاکید کرد: از فرصت ها استفاده کنید و با مطالعه و حضور در کلاس‌های عقیدتی و فرهنگی در رفتار و کردار خود تجدید نظر کنید تا پس از پایان مدت حبس با روحیه قوی، کاستی ها را جبران کنید.

در ادامه این بازدید، مددجویان بند نظامی مسائل و مشکلات خود را با مسئولان بیان کردند و مقرر شد تا درباره پرونده کیفری افرادی که دچار وقفه شده، پیگیری لازم به عمل آید.

همچنین اجناس و اقلام ورزشی و البسه اهدایی سازمان قضایی نیروهای مسلح مرکز جهت استفاده مددجویان بند نظامی، تحویل مسئولین زندان شد.

در ابتدای این بازدید نیز رئیس زندان ساحلی قم با تشریح وضعیت زندانیان از بذل همکاری و مساعدت سازمان قضایی در تهیه اقلام بهداشتی و ورزشی برای مددجویان بند نظامی تقدیر کرد.

انتهای پیام

کد N806222

وبگردی