آفتاب
رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور:

هدف آموزش و پرورش استثنایی، توسعه عدالت آموزشی است

هدف آموزش و پرورش استثنایی، توسعه عدالت آموزشی است

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور هدف این سازمان را توسعه عدالت آموزشی خواند.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه یزد، مجید قدمی در دیدار با سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، حرکت ارزشمند وی در خصوص اهدای هدایای دریافتی خود به مدارس استثنایی استان را ستود و افزود: این حرکت می‏‏‎‎تواند الگویی بی‌‏‏نظیر برای تمام مسئولین کشور باشد.

وی ادامه داد: هدف آموزش و پرورش استثنایی، فراهم کردن بهداشت روانی دانش‏‏‎‎آموزان و والدین آنها و همچنین اقدامی در جهت توسعه عدالت آموزشی آنان است.

سید محمد میرمحمدی استاندار یزد نیز در این دیدار به ظرفیت فرهنگی بسیار بالای استان اشاره کرد و گفت: وجهه مذهبی مردم استان در تقویت این ظرفیت فرهنگی نقش عمده و به سزایی دارد.

وی اظهار کرد: دانش‎‎آموزان یزدی، سرمایه‏‏‎‎های ارزشمندی هستند که در کشور چه در مباحث علمی و چه در مباحث فرهنگی و ارزشی الگوی سایرین هستند و این موفقیت، مدیون نقش معلمان و مربیان فرهنگی استان در تربیت و پرورش آنان است.

استاندار تصریح کرد: فعالیت آموزش و پرورش فقط در مدارس خلاصه نمی‎‎شود، بلکه باید با همدلی و همفکری با سایر نهادها و ارگان‏‏‎ها همه فضاهای جامعه را در کنترل خود داشته باشد.

میرمحمدی در پایان با بیان این نکته که موانع جسمی و حرکتی دانش آموزان استثنایی مانع ورود آنها به جامعه نیست، افزود: بسیاری از این دانش آموزان می‏‎‏‎توانند از نظر قدرت بیان و قدرت افکار، الگویی برای سایرین باشند.

انتهای پیام

کد N806097

وبگردی