آفتاب

خبرهای مهم سیاسی3شنبه:درخواست عربستان برای دیداربا ظریف/دیدار خارجی احمدی نژاد در سکوت خبری

خبرهای مهم سیاسی3شنبه:درخواست عربستان برای دیداربا ظریف/دیدار خارجی احمدی نژاد در سکوت خبری

نظر سنجی اخیر برنامه نود درباره محبوب ترین بازیکن فوتبال،به عرصه رقابت مجیدی و کریمی، دو بازیکن مورد علاقه هوادارن قرمز و آبی تبدیل شد و در نهایت هم کریمی بیشترین آراء را از آن خود کرد.

فرهاد مجیدی از همه کسانی که در نظر سنجی برنامه نود به او رای دادند تشکر کرد. این خبر را   اینجا  ببینید.

پیشگویی مبلغ وهابی عربستان درباره شیعه

العریفی و علمای وهابی و سلفی نظیر او در سال های اخیر منشا صدور فتواهای متعددی بوده اند که از آن برای قتل عام مسلمانان درسوریه، عراق، لیبی، یمن وسایرکشورهای اسلامی و هتک حرمت هزاران زن و دخترساکن مناطق اشغال شده به دست تروریست های داعش و سایر گروههای مسلح در این کشورها استفاده شده است. اینجا را ببینید.

دیدار احمدی‌نژاد با هیاتی از ترکیه در سکوت خبری

سفر حزب پرینچک به تهران و دیدار با احمدی نژاد در حالی صورت می‌گیرد که آخرین جلسه‌ی دادگاه پرینچیک در لوزان سوئیس که او را به "نژادپرستی و در پیش گرفتن رفتارهای تبعیض آمیز" و "انکار نسل کشی ارامنه" و "حمایت از فعالیت های طلعت پاشا یکی از بانیان اصلی نسل کشی ارمنیان" مجرم شناخته بود، همین ماه پیش خاتمه یافت. برای دیدن این خبر اینجا را ببینید.

رحمانی فضلی به زندگی سیاسی خود پایان داد
روزنامه شرق در سرمقاله خود با اشاره به مسائل اخیر وزیر کشور نوشت: وزیر معتقد است که «رسانه‌های مختلف»، اظهارات ایشان را «ناقص، جهت‌دار، و واقعا تحریف‌شده» در اختیار مخاطبان خود قرار داده‌اند. اما در انعکاس ماجرای «پول‌های کثیف» کم‌و‌بیش رسانه‌ها، فارغ از جناح‌بندی سیاسی فقط به نقل خبر اکتفا کردند. این خبر را  اینجا ببینید.

قیمت‌های قطعی آپارتمان در منطقه 3 تهران
قیمت‌هایی که در سامانه بازار املاک ایران ثبت می شوند، قیمت‌های قطعی است که به اصطلاح قیمت‌ها گرد نیستند، برای مثال واحدی که به قیمت متری 9میلیون و 386 هزار تومان فروخته شده است نشان می‌دهد که خریدار تخفیف را از روی قیمت کل فروش گرفته است زیرا مالک همین واحد ممکن است قیمت هر متر از واحدش را 9 میلیون و 400 هزار تومان تعیین کرده باشد. برای دیدن این خبر  اینجا را ببینید.

کاهش تقاضا مرغ را 4 کیلویی کرد
رییس انجمن صنفی پرورش‌دهندگان مرغداران گوشتی ایران پیش‌بینی کرد: روند کاهشی نرخ مرغ زنده در کشور تا آستانه ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد و پس از آن به دلیل افزایش تقاضا بازار گوشت مرغ کمی متعادل شود. برای دیدن این خبر  اینجا را ببینید.

خبری که طرفداران محسن چاوشی و سینا سرلک را غافلگیر می‌کند
سینا سرلک خواننده موسیقی سنتی، سال گذشته در برنامه رادیویی «موسیقی من» گفته بود که احتمال همکاری او با محسن چاوشی به عنوان خواننده در یک قطعه وجود دارد. اینجا را ببینید.

روایت تنها بازمانده تصادف «بی‌ام‌دبلیو» در بزرگراه همت از حادثه
درحالی‌که شایعات بر سرعت خودروی بی‌ام‌دبلیو دامن می‌زدند و هر کاربر شبکه‌های مجازی کارشناس تصادفات شده بود اما علی کمالی برادر مرد قهرمانی که در این حادثه پشت فرمان خودرو نشسته بود عکسی را در اختیار روزنامه شهروند قرار داد تا صحتی باشد بر حرف و حدیث‌های بی‌اساس که در فضای مجازی دهان به دهان چرخید. این خبر را  اینجا  ببینید.

ماجرای جالب دختر مهندسی که هووی زن 46ساله شد
یک مادر وقتی از سوی شوهر باغدارش شنید به خاطر هووی جوان باید طلاق بگیرد، میدان را خالی نکرد. اینجا را ببینید.

درخواست سعود الفیصل برای دیداربا ظریف
روزنامه لبنانی نوشت: سعود الفیصل ابراز تمایل شدیدی کرد تا با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات کند و محمدبن نایف نیز خواستار همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم شد و حتی گفت که یمن نسبت به عربستان به مثابه افغانستان برای ایران است. این خبر را اینجا ببینید.

گارد ملی‌ عربستان وارد نجران در مرز یمن شد

شبکه تلویزیونی الاخباریه سعودی با پخش تصاویری از ستون خودروهای نظامی نیروهای گارد ملی اعلام کرد این نیروها به دستور ملک سلمان برای مشارکت در دفاع از مرزهای جنوبی عربستان در کنار دیگر نیروهای نظامی، به نجران اعزام شده اند. این نیروها با هرگونه تهدید احتمالی از طرف مرزهای جنوبی عربستان مقابله خواهند کرد. اینجا را ببینید.


جهاد برای ادب کردن بی ادب ترین پرسپولیس تاریخ!
برانکو ایوانکوویچ دوشنبه گذشته دو بازیکن خاطی تیمش را کنار گذاشت تا هواداران تیم کمی امیدوار شوند که پرسپولیس از این بیماری مزمن رها می شود. اینجا را ببینید.

مهدوی کیا : دو بازیکن با اخلاق به پرسپولیس بدهم ،دینم را به تیم ادا کرده ام!
دو دغدغه بزرگ ، این شاید بزرگترین پرسش هایی است که این روزها ذهن مهدی را برای تشکیلاتی که راه انداخته به خود مغشوش کرده. یکی بحث چالش سربازی و یکی بی معرفتی ذاتی فوتبالیست ها.   اینجا را ببینید.

/212 17

 

کد N805726

وبگردی