آفتاب

تفحص از شرکت مخابرات ایران جدی‌تر شد

تفحص از شرکت مخابرات ایران جدی‌تر شد

درخواست تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تفحص از شرکت مخابرات ایران در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی و تبادل نظر بین نمایندگان و شرکت خدمات‌دهنده قرار گرفت.

سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت:‌ جمعی از نمایندگان مجلس که درباره ضرورت تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران تقاضایی را مطرح کردند این تقاضا در جلسه امروز با حضور ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت مخابرات مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

نماینده مردم بیجار با اشاره به محورهای 6 گانه تقاضای مذکور گفت: متقاضیان تقاضا با محورهای میزان انطباق واگذاری شرکت مخابرات با موازین قانونی و بررسی شیوه واگذاری، جایگاه شرعی و قانونی وظایف و سپرده‌های مردم در شرکت مخابرات در ساختار مالی و مالکیت شرکت مذکور، اجرانشدن مصوبات مربوط به کارگزاران روستایی،‌بررسی رعایت ضوابط قانونی در تعیین تعرفه ارائه خدمات و دیگر اقدامات شرکت‌ها و نحوه فروش اموال شرکت مخابرات و شرکت‌های تابعه تقاضای خود را در جلسه امروز مطرح و از آن دفاع کردند و طبیعتا وزیر و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز توضیحات‌شان را مطرح کردند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصمیم گیری نهایی درخصوص تصویب شدن تقاضای مذکور را به جلسه بعد موکول دانست.

بیاتیان با اشاره به دستور جلسه دوم کمیسیون متبوعش از حضور وزیر صنعت‌، معدن و تجارت و معاونانش در جلسه امروز کمیسیون صنایع سخن گفت و افزود: مدیریت صنعتی کشور در ادامه نشست‌های منظم خود با وزارت صنعت، معدن و تجارت به تشریح برنامه‌های این وزارتخانه در حوزه صنعت پرداختند.

انتهای پیام

کد N805708

وبگردی