آفتاب
حاجی دلیگانی خبر داد:

تصویب طرح تفحص از مسئولان دو تابعیتی/ موافقت وزیر اطلاعات

تصویب طرح تفحص از مسئولان دو تابعیتی/ موافقت وزیر اطلاعات

یکی از طراحان طرح تحقیق و تفحص از مسئولان دو تابعیتی از تصویب این طرح در کمیسیون امنیت ملی با موافقت وزیر اطلاعات خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر از تثبیت طرح تحقیق و تفحص از  مسئولان دو تابعیتی در کمیسیون امنیت ملی خبر داد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح تحقیق و تفحص با امضای ۱۲ نفر از نمایندگان از جمله بنده در اسفندماه سال ۹۳ به کمیسیون امنیت ملی داده شده بود که امروز در کمیسیون بررسی و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

وی اظهار داشت: در جلسه کمیسیون امروز وزیر اطلاعات و معاونانش حضور داشتند و چندین بار به خاطر دقت نظر نمایندگان از تنظیم چنین تحقیق و تفصحی تشکر کرده و آقای علوی گفت این تحقیق و تفحص به نفع کشور و امنیت ملی است.

این نماینده مجلس ادامه داد: وزیر اطلاعات همچنین از طرحی که امروز در مجلس بررسی شد در خصوص ضرورت استعلام از وزارت اطلاعات برای مشاغل حساس نیز تشکر کرد و معتقد بود این طرح به ارتقای مدیریتی کشور کمک خواهد کرد.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: حدود ۵۰۰ هزار نفر دو تابعیتی در کشور ما زندگی می کنند اما آماری در خصوص مقامات دولتی وجود ندارد امیدواریم نتیجه این تحقیق و تفحص منجر به قانونگذاری مناسب در این خصوص شود.

کد N805661

وبگردی