آفتاب

ارائه برنامه‌های آتی تیم ملی به هیات رییسه فدراسیون فوتبال

ارائه برنامه‌های آتی تیم ملی به هیات رییسه فدراسیون فوتبال

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید کا‌ر‌لوس کی‌روش در جلسه با اعضای هیات رییسه برنامه‌های آینده تیم ‌ملی را ارائه کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، عزیزی خادم پس از جلسه هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل با کا‌ر‌لوس کی‌روش با بیان این که در چارت جدید فیفا چیزی به عنوان سرپرست تعریف نشده است، افشین پیروانی به عنوان مدیر و یا مدیر اجرایی تیم ‌ملی از سوی کفاشیان به هیات رییسه فو‌تبا‌ل پیشنهاد و جواد نکونام نیز از سوی کا‌ر‌لوس کی‌روش به عنوان دستیار انتخاب شد. امیدوارم نسلی همچون جواد نکونام به تیم ‌ملی اضافه شود.

وی درباره این که جواد نکونام هم ممکن است به سرنوشت کریمی و یا نمازی دچار شود، ا‌دا‌مه‌ داد: بهتر است به گذشته باز نگردیم. نظر کا‌ر‌لوس کی‌روش بود که چند جوان به تیم ‌ملی اضافه شود و هیات رییسه در گذشته نیز پنج گزینه را به کی‌روش معرفی کرد. در هر صورت کریمی نتوانست خودش را با کا‌ر‌لوس کی‌روش ادامه دهد.

این عضو هیات رییسه فو‌تبا‌ل درباره اسپانسر تیم ‌ملی نیز خاطر‌نشان کرد: حتی فو‌تبا‌ل درجه دو تایلند نیز اسپانسر دارد و فکر کنم که برازنده ایران باشد که از یک اسپانسر درجه یک بهره ببرد. باید فدراسیون چالش‌ها را برطرف کند؛ چرا که برندهایی جز برندهای درجه یک برای تیم ‌ملی شانیت ندارد.

وی درباره مباحث عنوان شده در جلسه هیات رییسه نیز خاطر‌ نشان کرد: کا‌ر‌لوس کی‌روش برنامه‌های تیم ‌ملی را ارائه کرد و امیدوارم که شرایطی فراهم شود که موانع مالی رفع شده و با آن دست به گریبان نباشیم.

عزیزی خادم ا‌دا‌مه‌ داد: هیات رییسه نقش دلسوزانه داشته است و به کفاشیان تنفیذ اختیار کرده است. ما او را به عنوان مسئول مستقیم مذاکره با کا‌ر‌لوس کی‌روش قرار داده‌ و از این کار استقبال کرده‌ایم.

وی یادآور شد: حداقل‌های حق پخش تلویزیونی به ایران نرسیده و در مورد اسپانسر نیز مسایلی وجود دارد.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل همچنین در مورد اعلام موضع رسمی وزارت ورزش و جوانان در مورد کا‌ر‌لوس کی‌روش بیا‌ن‌ کرد: قطعا این اظهارات از روی دلسوزی بوده و در حال‌ حاضر تعامل مناسبی شکل گرفته است. در حوزه اقتصادی و مالی نیز تعامل لازم برقرار است و وزارت ورزش و جوانان در سال‌های گذشته و نیز در آستانه جا‌م جها‌نی کمک‌های لازم را انجام داد و این تفاهمنامه اعتماد جدیدی بود که همه از آن حمایت کردند.

انتها‌ی‌ پیا‌م

کد N805335

وبگردی