آفتاب
معاون منابع انسانی قوه قضاییه:

قضات سرمایه اصلی دستگاه قضایی هستند

قضات سرمایه اصلی دستگاه قضایی هستند

معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: قضات سرمایه اصلی دستگاه قضایی می‌باشند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه امروز سه‌شنبه با حضور در مجتمع قضایی شهید بهشتی با قضات و کارمندان این مجتمع دیدار و گفت‌وگو کرد و در نشستی صمیمانه ضمن شنیدن درخواست‌ها و نقطه نظرات همکاران ابراز امیدواری کرد اینگونه نشست‌ها در سال جاری تداوم یابد.

در این بازدید از عباس پوریانی رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران نیز حضور داشت.

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با خطیر دانستن مساله قضا و قضاوت در اسلام، گفت: سرمایه اصلی دستگاه قضایی کشور قضات پرتلاش هستند که به عنوان سرمایه اجتماعی تلقی می‌شوند.

امینی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به امر قضاوت و تاکیدات شرع مقدس به این مهم، گفت: قضات باید با استقلال و عزتمندی همراه با آرامش روحی و روانی در جهت تحقق عدالت تلاش کنند. وظیفه دستگاه قضایی این است که شرایط مناسب تحقق عدالت را برای قضات شریف فراهم کند.

وی در ادامه به سه نکته در خصوص تمایز کار قضا با دیگر مشاغل اشاره کرد و افزود: دانش محوری در جریان آرا قضایی به همراه اجرای عدالت و اراده در تصمیم‌گیری از مهم‌ترین ویژگی‌های کار قضا عنوان کرد.

در بخشی دیگر از این نشست صمیمانه تعدادی از همکاران قضایی نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

شایان ذکر است در حاشیه این بازدید تعدادی از مراجعه‌کنندگان از نزدیک به بیان مشکلات خود با معاونت منابع انسانی قوه قضاییه پرداختند.

انتهای پیام

کد N805206

وبگردی