آفتاب
سخنگوی جبهه پیروان به مهر خبر داد:

جمع آوری اسامی نامزدهای بالقوه/ برنامه نشست با گروه‌های اصولگرایی

جمع آوری اسامی نامزدهای بالقوه/ برنامه نشست با گروه‌های اصولگرایی

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه قرار است در جبهه ساختاری برای انتخابات تعریف شود گفت: جبهه پیروان برای برگزاری نشست هایی با دیگر گروه های اصولگرا برنامه دارد.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمیته مطالعاتی جبهه پیروان اقداماتی را برای انتخابات آتی مجلس انجام داده است اظهار کرد: امروز جمع‌آوری اسامی کاندیداهایی که بالقوه در استانها و شهرستان ها هستند ادامه دارد و قرار است یک ساختاری هم برای انتخابات تعریف شود.

وی افزود: ورود به مصداق‌ها برای انتخابات فعلا زود است زیرا ذهن جامعه انتخاباتی می‌شود و شاید خیلی مفید نباشد اما در درون جبهه پیروان اسامی کسانی که مدنظر ما هستند و شرایط کاندیداتوری را به لحاظ تطابق با اصول و گفتمان انقلاب اسلامی دارند جمع آوری کرده ایم و قرار است ساختاری را برای فعالیت‌های انتخاباتی جبهه تعریف کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان ادامه داد: یکی از اعضای کمیته مطالعاتی جبهه در امر انتخابات – احتمالا آقای کوهکن- در روزهای آینده چگونگی این ساختار را اعلام خواهد کرد.

به گفته سجادی آنچه که برای ما اهمیت دارد انسجام و همگرایی اصولگرایان است یعنی ما انتظار داریم با همه اصولگرایان به یک توافق و ائتلاف برسیم.

وی افزود: امروز نهایت تلاش ما به وحدت رسیدن اصولگرایان است و امیدواریم در این زمینه از حمایت جامعتین به عنوان یکی از گروه های مرجع برخوردار شویم.

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه لازم است که جبهه پیروان نشست هایی را با احزاب اصولگرا برگزار کند گفت: ما برای برگزاری نشست هایی با دیگر گروه های اصولگرا برنامه داریم. البته دوستان ما در حزب موتلفه آنچه در نشست‌های سه جانبه بحث شده است را به اطلاع اعضای جبهه پیروان می رسانند اما جبهه پیروان قصد دارد با جامعتین و تشکل های اصولگرا نشست‌ها و گفتگوهایی را داشته باشد.

سخنگوی جبهه پیروان با تقدیر از اقدام حزب موتلفه در برپایی نشست با دیگر گروه های اصولگرایی گفت: کار موتلفه در برپایی این نشست‌ها باعث می‌شود نظرات مختلف به هم نزدیک شود.

سجادی نظرات موتلفه را با نظرات جبهه پیروان مشابه دانست و تصریح کرد: شرکت موتلفه در نشست سه جانبه با دو گروه دیگر از اصولگرایان به نمایندگی از جبهه پیروان نیست، البته ما به دوستان موتلفه گفتیم که شما اقدام خوب و پیشتازانه ای را در راستای همگرایی اصولگرایان انجام داده اید اما لازم است که جبهه پیروان بطور جداگانه و مستقیم اقدام به برگزاری نشست‌هایی با دیگر گروه های اصولگرایی کند.

کد N804662

وبگردی