آفتاب

دروغ جديد رسانه های سعودی عليه سید حسن نصرالله

دروغ جديد رسانه های سعودی عليه سید حسن نصرالله

رسانه های سعودی مدعی شدند که دبيركل حزب الله لبنان از سفیر سعودی در بيروت تقاضای جلسه ای مشترک در خصوص اوضاع سیاسی منطقه داشته است.

به گزارش مهر، خبر درخواست سيد حسن نصرالله از سفير سعودي در بيروت براي برگزاري جلسه اي مشترك كه رسانه هاي سعودي اولين بار آن را منتشر كردند، به طور گسترده در حال بازنشر شدن در ديگر سايت ها و شبکه های فضاي مجازی توسط كاربران سعودی است.
با توجه انتشار گسترده این خبر، پایگاه خبری «الخبر برس» به نقل از یک مقام بلند پایه در حزب الله لبنان، این خبر را فاقد ارزش خبری دانست و آن را كاملا دروغ خواند.
اين مقام بلند پايه حزب الله كه به دلايل امنيتي خواست نامش فاش نشود، در اين باره گفت: با توجه به حمایت حزب الله لبنان از ملت یمن، سعودی ها به دنبال حاشیه سازي و دروغ پردازي عليه حزب الله و سيد حسن نصرالله هستند و اين خبر هم در همين راستا بوده است.
لازم به ذکر است که چندی پیش دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه یمنی ها هنوز به گزینه‌ های خود روی نیاورده اند، تأکید کرد: نتیجه جنگ علیه یمن شکست سنگین همه متجاوزان خواهد بود.
سید حسن نصرالله در سخنرانی خود در مجموعه سید الشهداء در منطقه «ضاحیه» در جنوب بیروت که به طور مستقیم پخش شد، وضعیت کنونی یمن را مشابه وضعیت لبنان در تجاوز رژیم صهیونیستی در ژوئیه 2006 دانست و تأکید کرد: تخريب پايگاه هاي ارتش يمن و بمباران هواپيماها و مراكز اداري به بهانه دفاع از مردم يمن غير قابل باور است.
دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه ناكامي طرف هاي خارجي در بازگرداندن «عبد ربه منصور هادي» رئیس جمهور مستعفی به يمن بيانگر شكست تجاوز نظامی عربستان به این کشور است، گفت: مردم يمن بر این باورند كه «عبد ربه منصور هادي» هيچ نقشي در اداره كشورشان نخواهد داشت.

کد N804313

وبگردی