آفتاب

ادامه واکنش های کاربران خبرآنلاین نسبت به پزشکان و حاشیه های سریال در حاشیه

ادامه واکنش های کاربران خبرآنلاین نسبت به پزشکان و حاشیه های سریال در حاشیه

انتشار خبری درباره یک جلسه محرمانه که موجب پایان سریال در حاشیه شد، در میان کاربران خبرآنلاین با واکنش روبرو شد.

عمده بحث های کاربران درباره پزشکان بود و بحث درباره سریال در حاشیه نظرات طرح شده توسط کاربران بود.  نظرات فرصتی بود تا منتقدان پزشکان و حامیان آنها به نظرات خود را درباره پزشکان مطرح کنند. 

یکی از کاربران در این زمینه نوشت: همین دکتر ها متعهد و حاذق و پر ادا که هنگام فارق التحصیلی قسم خورده اند که تا ته جیب بیمار را درنیارند رهاش نخواهند کرد، الان بیشترشون وقتی آزمایش یا هر نوع عکسی که مینویسند بعد میگویند باید بری از فلان آزمایشگاه یا عکسبرداری آنرا تهیه کنی و من دیگر جاها را قبول ندارم و اصلا به نتیجه آزمایش و یا عکس دیگر جا ها حتی نگاه هم نمیکنم. این یعنی چی؟ آیا پزشکان از ارسال بیمار بسته پول به این مراکز پورسانت نمیگیرند؟
کاربر دیگری پزشکان را متهم کرد آنها تنها قشری از جامعه اند که با اینکه از تمکن مالی خوبی برخورداره داره به صورت علنی از مردم پول رشوه و زیرمیزی میگیره آقا و خانم پزشک هستند.
این کاربر رشوه گرفتن برخی پزشکان را عامل انزجار جامعه از پزشکان دانست.
کاربر دیگری اشکال در خصوص پزشکان را مربوط به خود جامعه دانست.این کاربر نوشت: جامعه سطح تحصیلات پزشکان را آن قدر رفیع جلوه داده است که بنده خداها خودشان را گم کرده اند و فکر می کنند ملت همه "اَکابِر" دارند و فقط خودشان "متخصص" و "فوق متخصص" شده اند. با این خود گم گشتگی، باید هم این جوری آستانه تحملشان در قعر زمین باشد. خودمان، پزشکان را این قدر حلوا حلوا کردیم که حالا به این جا رسیده اند .

گروه دیگری از کاربران نسبت به اینکه نسبت به پزشکان عمومی نگاهی به پزشکان عمومی هم شبیه متخصصان پزشکی بود، گلایه کردند و از خدمات صادقانه این دسته از پزشکان نوشتند. در مقابل یکی از کاربران براساس آماری مدعی شد که پزشکان عمومی با درآمدی بیش از 15 میلیون در استان خودشون و همشون هم بساز وبفروش و خوشگذران هستند.
دسته دیگری از کاربران از کیفیت سریال مدیری انتقاد کردند و آن را پائین خواندند.یکی از کاربران در این زمینه نوشت:این سریال با کیفیت پایین خودش نسخه خودش را پیچید.

در مقابل کاربرانی هم بودند که نوشتند مهران مدیری کارش درست است. یکی از کاربران در این زمینه نوشت:کیفیت این سریال را اون پزشکهایی آوردند پایین که مدام نامه دادند و اعتراض کردند و باعث سانسور سریال شدند.
کاربر های دیگری هم وجود آستانه تحمل پائین در پزشکان را عامل تعطیلی این سریال دانست. کاربری هم معتقد بود مدیری توی همین 27 قسمت هم خیلی چیزا رو گفت. این کاربر نوشت:دم مهران گرم.

برای دیدن نظرات کاربران اینجا را کلیک کنید.

/212 17

کد N804302

وبگردی