آفتاب

فراخوان ايجاد شبكه ارتباطات ثابت اعلام شد

فراخوان ايجاد شبكه ارتباطات ثابت اعلام شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان صدور پروانه ايجاد و بهره‌برداري از شبكه ارتباطات ثابت را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضيان پروانه ايجاد و بهره‌برداري از شبكه ارتباطات ثابت (FCP) فقط تا ۲۴ خردادماه جاری فرصت دارند درخواست دريافت پروانه را به رگولاتوري ارسال كنند.

پروانه FCP، با توجه به ضرورت ساماندهي پروانه‌هاي حوزه ارائه خدمات ارتباطي، انتقال داده و اينترنت باند پهن ثابت شامل پروانه‌هاي ارائه خدمات انتقال داده‌ها (PAP)، توزيع‌كنندگان اينترنت (ISDP)، ارائه خدمات عمومي تلفن ثابت (PSTN) و عرضه‌كنندگان خدمات اينترنت (ISP) و در راستاي حذف وابستگي به فناوري، سرعت بخشيدن به توسعه خدمات در سراسر كشور و ارتقاء سطح فعاليت شركتهاي توانمند در حوزه ICT صادر مي‌شود.

براین اساس تمامي اشخاص حقوقي متقاضي و واجد شرايط دريافت پروانه مي‌توانند پس از مطالعه دقيق مصوبه "اصول حاكم بر صدور پروانه ايجاد و بهره‌برداري از شبكه ارتباطات ثابت (FCP)" و شرايط درج شده در فراخوان، درخواست‌هاي خود را به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي ارسال كنند.

متقاضيان دريافت این پروانه براي پرداخت تمام حق‌الامتياز يك سال وقت دارند؛ ادغام پروانه‌هاي مختلف با يكديگر و دريافت پروانه FCP، باعث كاهش حق‌الامتياز شده و اين كاهش در هر يك از قسط هاي پرداختي قابل محاسبه است.

کد N804131

وبگردی