آفتاب
یک فعال سیاسی اصولگرا:

دولت راهکاری قانونی برای مقابله با پول‌های کثیف ارائه کند

دولت راهکاری قانونی برای مقابله با پول‌های کثیف ارائه کند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دغدغه‌های وزیر کشور درباره‌ ورود پول‌های کثیف در عرصه‌ انتخابات باید با ارائه یک لایحه به مجلس همراه شود تا با تصویب قانون، از ورود چنین پول‌هایی به عرصه‌ انتخابات جلوگیری شود.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به گزارش وزیر کشور درباره‌ پول‌های کثیف در صحن علنی مجلس اظهار کرد:‌ وزیر کشور احتمال داده است که پول‌های کثیف وارد عرصه‌ انتخابات شوند، بنابراین درباره‌ این پدیده هشدار داد.

وی افزود:‌ البته این گزارش یک گزارش مستند نبود و فقط بر اساس احتمالات مطرح شده بود، اما برخی رسانه‌ها با مصداقی کردن این احتمالات سعی کرده‌اند سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند. من معتقدم باید با ارائه لایحه به مجلس و اصلاح بخشی از قانون انتخابات راهکاری برای جلوگیری از ورود این پول‌ها به انتخابات پیش بینی شود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با بیان اینکه با ارائه گزارش و هشدار نمی‌توان مانع ورود احتمالی پول‌های کثیف به عرصه‌ انتخابات شد افزود:‌ باید راهکار و راه حلی نیز در این زمینه در نظر گرفته شود و اگر دولت اطلاعات محرمانه‌ای درباره‌ی ورود پول‌های کثیف به عرصه‌ انتخابات دارد باید بدون آنکه آن را برای افکار عمومی مطرح کند به دنبال راهکار قانونی باشد تا بدین وسیله دشمن هم نتواند سوء استفاده کرده و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد.

ترقی در پایان افزود:‌ قطعا اگر در این زمینه قانونی وجود داشته باشد همه قوا برای کمک به دولت مسئولیت پیدا می‌کنند در غیر این صورت سایر قوا و نهادهای کشور نمی‌توانند آن طور که باید رد این زمینه به دولت کمک کنند، بنابراین دولت باید به دنبال ارائه لایحه‌ای برای مقابله با ورود احتمالی پول‌های کثیف در عرصه‌ انتخابات کشور باشد.

انتهای پیام

کد N803539

وبگردی