آفتاب
رئیس سازمان جوان هلال احمر :

برنامه پنج ساله سازمان جوانان هلال احمر تدوین شد

برنامه پنج ساله سازمان جوانان هلال احمر تدوین شد

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اعلام خبر تهیه و تدوین برنامه پنج ساله این سازمان گفت: جوانان نقش آفرینان آینده هر کشوری هستند و آماده سازی آنها برای ایفای نقش‌ها وظیفه تمام نهادهای ملی و بین‌المللی است.

دکتر وحید قبادی دانا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، در خصوص اهداف تنظیم این برنامه گفت: در راستای توانمند سازی جوانان و به منظور برقراری تناسب جایگاه فعالیت‌های هلال احمر مبتنی بر شاخص های امور جوانان و منشور تربیتی نسل جوان مورد تاکید مقام معظم رهبری، همچنین نقش سازمان در افق سیاست های ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران برنامه ۵ ساله این سازمان تدوین شد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اعلام خبر تدوین برنامه ۵ ساله گفت: برنامه سازمان جوانان هلال احمر با مشارکت معاونان و کارشناسان این سازمان در بیش از 1700 نفر ساعت جلسه به منظور هم اندیشی و دستیابی هر چه بیشتر به خرد جمعی تدوین شد.

قبادی دانا در خصوص فعالیت های انجام شده به منظور تدوین این برنامه بیان کرد: به منظور تهیه این برنامه ۳۰ جلسه کارگاهی (۱۲۰۰ نفر ساعت) جهت آشنایی و تنظیم پیش نویس برنامه برگزار و روزهای چهارشنبه هر هفته به عنوان روز برنامه‌ریزی در سازمان نامگذاری شد.

وی افزود: پیش نویس سند برنامه ۵ ساله سازمان به مدت ۵۰۰ نفر ساعت در شورای معاونان سازمان مورد بررسی و تصویب نهایی قرار گرفت.

قبادی دانا در ادامه به هم اندیشی و جمع آوری نظرات استان‌ها در تدوین این برنامه اشاره کرد و گفت: به منظور دریافت نظرات و هم اندیشی مسئولان استانی دو نشست همایش معاونان جوانان امور استان ها به برنامه‌ریزی ۵ ساله سازمان اختصاص یافت و از نظرات و پیشنهادات استان ها در راستای این برنامه استفاده شد.

وی همچنین از مطالعه کلیه اسناد بالادستی و مکتوبات برنامه‌ای موجود در سازمان در تدوین این برنامه خبر داد و با اشاره به فعالیت‌های پیشین سازمان جوانان هلال احمر در خصوص برنامه ریزی اظهار کرد: برگزاری نشست با حضور کارشناسان و تدوین اولین برنامه یکساله در سال ۹۳ و همچنین تدوین تقویم اجرایی و ابلاغ آن به کلیه استان‌ها و واگذاری و تامین بودجه اجرای ۱۴ برنامه به استان‌ها در قالب تدوین برنامه عملیاتی استانی از جمله اقداماتی است که طی دو سال گذشته در خصوص برنامه ریزی در سازمان جوانان هلال احمر انجام شده است.

رئیس سازمان جوان هلال احمر در پایان ابراز امیدواری کرد با تحقق موارد مندرج در این برنامه ریزی نسل جوان آینده کشور بیش از پیش با مفاهیم بشردوستانه و امدادی ارتقا آشنا شود.

انتهای پیام

کد N803362

وبگردی