آفتاب

هشدار نسبت به جعل امضا و انتساب برخی کلاهبرداران به دفتر و یا نهاد ریاست جمهوری

هشدار نسبت به جعل امضا و انتساب برخی کلاهبرداران به دفتر و یا نهاد ریاست جمهوری

روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای مجدداَ از شهروندان خواست نسبت به موارد ادعایی مشکوک که با انتساب خود به دفتر و یا نهاد ریاست جمهوری درصدد کلاهبرداری و سوءاستفاده هستند، هوشیار باشند و قبل از هرگونه اقدامی در ارتباط با این کلاهبرداران، موارد مشکوک را جهت رسیدگی به مراجع قانونی و انتظامی منتقل کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است: برخی افراد سودجو با جعل امضا و یا ارسال پیامک‌های جعلی به شهروندان تحت عناوین مختلف مانند برنده شدن در مسابقات قرعه‌کشی خطوط اعتباری تلفن همراه و تعلق جایزه از سوی نهاد ریاست جمهوری، سعی در کلاهبرداری از شهروندان دارند.

این افراد سودجو از طریق پست‌های الکترونیکی مجعول [email protected] و www.oirfco.com و همچنین سوءاستفاده از شماره تماس 6133 ریاست جمهوری دست به کلاهبرداری و اعمال مجرمانه می‌زنند.

این اطلاعیه می افزاید: حتی مشاهده شده برخی کلاهبرداران با جعل امضا، تماس تلفنی و به دروغ، خود را مسوولان ارشد دفتر رییس جمهور و یا دولت و مقامات اجرایی معرفی کرده و تقاضاهای مالی و انتصاب به سمت‌های مختلف کار مطرح می‌کنند.

انتهای پیام

کد N803148

وبگردی