آفتاب

اپلیکیشن تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران طراحی شد

اپلیکیشن تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران طراحی شد

همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل، از نرم افزار حاوی بانک اطلاعاتی این محصولات داخلی و شرکتهای تولیدکننده رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اپلیکیشن تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ویژه سیستم عامل اندروید طراحی شده و به زودی نسخه گوشی های اپل آن نیز منتشر می شود.

این اپلیکیشن به منظور تسهیل در جستجو بین شرکت ها و محصولات و اطلاعات آنها طراحی شده است و خریداران می توانند با دانلود این برنامه، به راحتی به اطلاعات کامل محصولات و شرکت ها دست پیدا کنند.

هم اکنون دانلود نرم افزار اندروید از طریق سایت سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل ممکن است و به زودی امکان دانلود این اپلیکیشن از طریق کافه بازار برای اندروید و از طریق سیبچه برای IOS با جستجوی عبارت Iran Lab Expo  ممکن می شود.

از جمله مشخصات این اپلیکیشن می توان به بانک اطلاعات شرکت های تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران، بانک اطلاعات تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، امکان به روزرسانی بانک های اطلاعات نرم افزار از طریق اینترنت و امکان رویت تصاویر محصولات و یا مشاهده و دانلود کاتالوگ محصولات و شرکت ها در صورت اتصال به اینترنت اشاره کرد.

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی تا هفتم اردیبهشت ماه از محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران دایر است.

کد N802985

وبگردی