آفتاب
سلیمی در گفتگو با مهر:

ابلاغ شتابزده نظام رتبه بندی معلمان را پیگیری می کنیم

ابلاغ شتابزده نظام رتبه بندی معلمان را پیگیری می کنیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از ابلاغ جداگانه و شتابزده نظام رتبه بندی معلمان توسط معاون اول رئیس جمهور پیش از ارائه لایحه به مجلس، گفت: این مسئله را در کمیسیون پیگیری می کنیم.

علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به ابلاغ نظام رتبه بندی معلمان از سوی معاون اول رئیس جمهور پیش از ارائه لایحه به مجلس، گفت: آن چیزی که آقای جهانگیری ابلاغ کرده، مصوبه داخلی دولت بوده و چیزی به مجلس ارائه نداده اند.

وی تصریح کرد: این مسئله را که چرا برخلاف حرف های قبلی، لایحه را به مجلس نیاوردند و رتبه بندی را جداگانه ابلاغ کرده اند، قطعا در کمیسیون آموزش و تحقیقات پیگیری می کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: مشکل اصلی این است که تراز حقوق معلمان با سایر اقشار یکسان نیست و این نظام رتبه بندی هم نمی تواند منشاء هم ترازی حقوق آنها شود.

سلیمی گفت: انتظار این بود که چون نظام رتبه بندی معلمان مسئله مهمی است، در قالب لایحه به مجلس ارائه و پخته شود، نه اینکه شتابزده و جداگانه اقدام شود و این چیزی که الان مورد بحث است، نمی تواند مطالبات معلمان را پاسخگو باشد، چون عمده مطالبات معلمان بر روی این نکته است که حقوق آنها باید ابتدا با سایر کارکنان دولت هم تراز شده و سپس نظام رتبه بندی برای آنان دنبال شود.

 

 

 

کد N802905

وبگردی