آفتاب

شهادت یک جوان فلسطینی دیگر اینبار در الخلیل

شهادت یک جوان فلسطینی دیگر اینبار در الخلیل

در پی شهادت یک نوجوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در قدس، یک جوان فلسطینی دیگر در ورودی حرم حضرت ابراهیم (ع) در الخلیل به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه عبری زبان والا، رژیم صهیونیستی ادعا کرده که این جوان فلسطینی به یک نظامی صهیونیستی در ورودی حرم حضرت ابراهیم (ع) حمله کرده که نظامیان صهیونیست به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

این جوان فلسطینی از ناحیه سر و سینه هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

منبع مذکور اشاره کرد که این جوان فلسطینی قبل از شهادت چهار ضربه به نظامی صهیونیستی وارد کرده است. این نظامی به منظور مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم انتقال داده شد.

زخمی شدن یک افسر صهیونیستی طی درگیری‌های قدس

در جریان درگیری‌های روز شنبه نظامیان رژیم صهیونیستی با شهروندان فلسطینی در خیابان سلمان فارسی در محله طور واقع در شرق قدس اشغالی، یک افسر صهیونیستی از ناحیه چشم زخمی شد و ده‌ها فلسطینی نیز زخمی شده و یا بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، نظامیان رژیم صهیونیستی در خیابان سلمان فارسی در شهرک طور به سمت جوانان فلسطینی گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند و مقابل فلسطینیان نیز به سمت آنها سنگ و بطری‌های آتش زا شلیک کردند که در نتیجه یک افسر صهیونیستی از ناحیه چشم هدف قرار گرفته و زخمی شد.

این در حالی است که بامداد شنبه ابو غنام جوان فلسطینی ساکن قدس در ایست بازرسی زعیم در شرق این شهر به شهادت رسید که در پی آن درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی به وقوع پیوست و طی آن ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام

کد N802252

وبگردی