آفتاب

اسکوچیچ: دیدار با ذوب آهن یک فینال بزرگ است

اسکوچیچ: دیدار با ذوب آهن یک فینال بزرگ است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بازی تیمش مقابل ذوب آهن را یک فینال بزرگ توصیف کرد.

به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اظهار کرد: دیدار با ذوب آهن برای ما یک فینال بزرگ محسوب می‌شود و انتظار دارم کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و هوادران با یک انسجام خاص در مقابل ذوب آهن پیروزی سرورانگیزی را رقم بزنند.

وی بیان کرد: هرچند تیم ذوب آهن تیم خوبی است و احترام خاصی برای سرمربی این تیم قائل هستم، اما در این دیدار ذوب آهن نمی‌تواند همانند گذشته راحت امتیازآوری کند، چراکه ما محکوم به پیروزی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: این بازی برای فولاد و همه فولادی‌ها یک بازی سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است. در دیدار با ذوب آهن ما باز هم جماعتی و چند بازیکن دیگر را نخواهیم داشت. من دیگر خجالت می‌کشم در مقابل خبرنگاران از کمبود بازیکن صحبت کنم.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: تیم ما به جای تمرین‌های تاکتیکی تمرین‌های توانبخشی انجام می‌دهد. خوشبختانه چهره من به دلیل اینکه خندان است کاستی و مشکلات تیم ما دیده نخواهد شد و این بزرگ‌ترین امتیاز ما در فوتبال است. امیدوارم خدای بزرگ ما را تا پایان لیگ برتر حمایت کند تا مقابل هواداران خجالت‌زده نشویم.

وی افزود: باید قبول کنیم موجود فولاد همین است که شاهد آن هستیم و برای هرگونه قضاوت در مورد این تیم باید واقع‌بین باشیم. من شخصا از بهانه‌گیری متنفر هستم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا شما در فولاد ماندنی هستید گفت: با وجود پیشنهادهایی که از تیم‌های ایرانی و خارجی داشته و دارم ولی پیشنهاد همکاری تیم فولاد را برای ماندن در این تیم برای فصل آینده به صورت شفاهی پذیرفته‌ام ولی هنوز مکتوب نشده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال دیگری درخصوص وضعیت محمد قاضی خاطرنشان کرد: اجازه دهید درباره او فعلا صحبتی نکنم ولی بعدا همه چیز را خواهم گفت.

انتهای پیام

کد N801894

وبگردی