آفتاب
شیخ نعیم قاسم:

عقب‌نشینی سعودی‌ها از عملیات «طوفان کوبنده» اولین شکست آنهاست

عقب‌نشینی سعودی‌ها از عملیات «طوفان کوبنده» اولین شکست آنهاست

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به پایان عملیات «طوفان کوبنده» در یمن و آغاز عملیات «بازگرداندن امید» تأکید کرد آل‌سعود با این اقدام به دنبال ادامه تجاوز خود در قالبی جدید است.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اینکه سعودی ها از پایان عملیات «طوفان قاطعانه» و آغاز مرحله «بازگرداندن امید» در یمن خبر می دهند، حاکی از این است که اولین شکست خود در برابر ملت یمن را متحمل شده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون کنترل استان عدن و بسیاری از نقاط در یمن در دست حوثی ها و نیروهای مردمی است، تأکید کرد: هرچقدر که نبرد کنونی و تجاوز نظامی آل سعود علیه یمن ادامه پیدا کند، بدون شک سعودیها بیش از پیش متضرر خواهند شد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه تجاوز اسرائیل به غزه هیچ تفاوتی با تجاوز نظامی سعودیها به یمن ندارد، اظهارداشت: تنها راهکار برون رفت از بحران کنونی یمن، راه حل سیاسی است.

شیخ نعیم قاسم ضمن قطعی ارزیابی کردن شکست عربستان سعودی در جنگ علیه یمن، تصریح کرد: ریشه دواندن بیش از پیش القاعده در یمن یکی از مهم ترین دستاوردهای آل سعود از تجاوز به یمن به شمار می رود.

کد N801597

وبگردی