آفتاب

شهادت یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای صهیونیستی در قدس

شهادت یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای صهیونیستی در قدس

یک نوجوان فلسطینی امروز (شنبه) به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در نزدیکی ایست بازرسی در شرق قدس به شهادت رسید در همین حال بیش از 10 جوان فلسطینی روز جمعه به ضرب گلوله جنگی و پلاستیکی در روستای کفرقدوم در شرق شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، نیروهای رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این نوجوان فلسطینی در تلاش بود تا با چاقو به سربازان رژیم صهیونیستی در آنجا حمله کند. همزمان خبرگزاری‌های فلسطینی گزارش دادند که سربازان رژیم صهیونیستی مستقیما علی سعید ابو غنام، 16 ساله را هدف قرار دادند و وی در دم جان باخت.

خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که سربازان رژیم صهیونیستی این نوجوان فلسطینی را در هنگام خروجش از این ایست بازرسی تحریک کردند تا اینکه کار به درگیری فیزیکی میان او با یکی از سربازان رژیم صهیونیستی انجامید چرا که این سرباز رژیم صهیونیستی اهانت لفظی را به یکی از نزدیکان این نوجوان کرد و سپس یکی از سربازان به سمت او آتش گشود و او را به شهادت رساند.

شاهدان عینی در ادامه افزودند که نیروهای رژیم صهیونیستی جسد این نوجوان را به کادر هلال احمر فلسطین تحویل نداده و او را با یک آمبولانس اسرائیلی به مکانی نامعلوم بردند.

از سوی دیگر در یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای کفرقدوم ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله جنگی و گلوله‌ پلاستیکی زخمی شده و براثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند. این حملات در کفرقدوم پس از آن صورت گرفت که نیروهای رژیم صهیونیستی به راهپیمایی هفتگی این روستا که در اعتراض به بستن ورودی اصلی این روستا از سوی رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود، حمله کردند.

در مناطق مختلفی از کرانه باختری نیز نیروهای رژیم صهیونیستی بیشتر تظاهرات‌های هفتگی را در مناطق نعلین، بلعین و النوی صالح در رام الله متوقف کردند و چندین فلسطینی زخمی شدند.

همچنین درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی با نیروهای رژیم صهیونیستی در نزدیکی ایست بازرسی قلندیا در نزدیکی رام الله صورت گرفت.

انتهای پیام

کد N801020

وبگردی