آفتاب
رسانه صهیونیستی؛

اسرائیل تابستان آینده به غزه حمله می کند

اسرائیل تابستان آینده به غزه حمله می کند

یک رسانه اسرائیلی با انتشار گزارشی مدعی شد که رژیم صهیونیستی قرار است تابستان آینده به نوار غزه حمله کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وب سایت عبری زبان "والاه" در گزارش خود نوشت: به رغم این که خطر و تهدید اصلی از جبهه شمال (از سوی حزب الله لبنان) اسرائیل را تهدید می کند اما به نظر می رسد که جنگ آینده که قرار است در تابستان رخ دهد،‌ در جبهه جنوبی (علیه نوار غزه) صورت گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است: اسرائیل قصد دارد در جنگ آینده خود، باقیمانده اهدافش را در غزه به ثمر برساند. البته نباید فراموش کرد که اگر در گذشته از هر تونل 15 نیروی حماس خارج می شد در جنگ آینده پیش بینی می شود که از هر تونل 30 نیروی حماس خارج شود.

وب سایت "والاه" همچنین نوشت: بخش نظامی حماس همچنان به تمرین های نظامی مختلف خود ادامه می دهند. آنها از فردای پایان جنگ اخیر، تمرین های جدید خود را آغاز کرده اند و جدی تر ادامه می دهند. حماس حتی برخی از فرماندهان خود را که در جنگ گذشته با اسرائیل خوب عمل نکرده بودند برکنار کرد و افراد قدرتمندتری را جایگزین آنان کرد.

به نوشته این وب سایت صهیونیستی، حماس بعد از جنگ اخیرش با اسرائیل حتی آزمایش های موشکی جدیدی انجام داده است. استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین هم از دیگر تمرین های نیروهای حماس بوده که در منطقه صحرای سینا انجام شده و بدون شک در جنگ آینده با اسرائیل از آن استفاده خواهد شد.

این رسانه عبری زبان همچنین نوشت: اهالی شهرک نتیف در شمال غزه خبر داده اند که طی چند ماه اخیر بارها صدای حفاری تونل های جدید را شنیده اند. این صدا به قدری بلند بوده که به راحتی در این شهر شنیده می شد.

کد N800698

وبگردی