آفتاب

شهادت سرکرده تروریست ها برای نمایندگان کنگره

شهادت سرکرده تروریست ها برای نمایندگان کنگره

سرکرده گروهک تروریستی منافقین قرار است هفته آینده از طریق ویدئو کنفرانس در کنگره آمریکا شهادت بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المانیتور، مریم رجوی قرار است در روز 29 آوریل (نهم اردیبهشت) برای پنل تروریسم در کمیته روابط خارجی کنگره با عنوان «داعش؛ تعریف دشمن» شهادت بدهد.

المانیتور نوشت: گروه مجاهدین خلق در سال 2012 و با لابی فراوان توانست از فهرست گروه های حامی تروریسم آمریکا خارج شود و پس از آن بارها در تلاش بوده تا با صرف هزاران دلار در کنگره جایگاهی برای خود دست و پا کند.

در همین حال «تد پو» نماینده جمهوریخواه ایالت تگزاس که یکی از نمایندگان ضد ایرانی و طرفدار منافقین محسوب می شود مدعی شد منافقین دیگر جزو فهرست گروه های خارجی تروریستی نیستند و باید با آنها به مانند گروه هایی برخورد کرد که تروریست نیستند.

«برد شرمن» نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا نیز از دعوت مریم رجوی برای شهادت در پنل ضد تروریسم کنگره حمایت و ادعا کرد: مجاهدین خلق مسائل فراوانی را درباره دولت ایران افشا کرده اند که از جمله آنها برنامه هسته ای این کشور بود.

وی منافقین را منبع مهم اطلاعاتی دانست و افزود:حال که آنها منبع اطلاعاتی خوبی درباره مسائل مهم هستد، نمایندگان کنگره افرادی هستند که باید به سخنان آنها گوش کنند. این دعوت در حالی انجام شده است که ایران و آمریکا در قالب گروه 1+5 در حال مذاکره درباره توافق نهایی هسته ای هستند.

کد N800658

وبگردی