آفتاب
حواشی دیدار استقلال و پدیده مشهد؛

اعتراض شدید قلعه‌نویی به مدافع ملی‌پوش/ باز هم تماشاگران نیامدند

اعتراض شدید قلعه‌نویی به مدافع ملی‌پوش/ باز هم تماشاگران نیامدند

دیدار تیم‌های استقلال تهران و پدیده مشهد درحالی تحت الشعاع استقبال اندک تماشاگران از این بازی قرار داشت که در جریان این بازی سرمربی آبی‌پوشان به عملکرد مدافع ملی‌پوش تیمش اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و پدیده مشهد از هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر که در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حاشیه‌های نیمه نخست این بازی را در زیر می‌خوانید:

 * عدم حضور تماشاگران باعث شد تا بازیکنان استقلال به هنگام ورود به زمین متعجب مانده و بگویند با اینکه هواداران می‌دانند نیاز مبرم به حمایت آنها در این ۴ دیدار داریم اما همچنان ورزشگاه خالی از تماشاگر است.

 * حدود۳۰۰ تن از هواداران پدیده که با ۸ دستگاه اتوبوس به تهران آمده بودند، با نصب یک پرچم بزرگ در ورزشگاه، تیم شهر خود را مورد تشویق قرار دادند.

 * مسئولان برگزاری بازی مراسمی را به خاطر سالروز واقعه شکست مفتضحانه آمریکا در طبس برگزار کردند. همچنین فرا رسیدن ماه رجب نیز تبریک گفته شد.

*  امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی و آرش برهانی از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

*  قبل از شروع دیدار، بازیکنان دو تیم حلقه اتحاد تشکیل داده و برای پیروزی هم‌قسم شدند.  

* محمد مهدی نظری و میلاد غریبی به نیمکت استقلال رفته و با قلعه‌نویی روبوسی کردند و رضا عنایتی نیز که اصالتا مشهدی است و در تیم پدیده نیز بازی می‌کرد، به سمت نیمکت پدیده رفت و خوش و بش بسیار گرمی با هم‌تیمی‌های سابقش انجام داد.

* هوادارانی که در زیر جایگاه خبرنگاران نشسته بودند، مرتبا پیگیر نتیجه دیدار سپاهان بودند و آن وقت که شنیدند این تیم ۳ بر هیچ از حریفش پیش افتاده است این تیم را قهرمان این فصل دانستند.  

* امیر قلعه‌نویی در ۲۰ دقیقه این بازی، به شدت از عملکرد صادقی ناراضی بود و مرتب بر سر این بازیکن فریاد می‌کشید.

* هواداری که بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان، به زمین مسابقه رفت و باعث وقفه چند دقیقه‌ای آن بازی شد، امروز هم قصد ورود به ورزشگاه را داشت که توسط مسئولان انتظامی بازی، مقابل در ورودی، دستگیر شد.

کد N800599

وبگردی