آفتاب

حمله به خانه مردم، آخرین تلاش 2 زورگیر برای فرار

حمله به خانه مردم، آخرین تلاش 2 زورگیر برای فرار

رییس کلانتری 111هفت چنار از دستگیری دو کیف قاپ و زورگیر در محدوده خیابان کمیل خبر داد.

سرهنگ اکبر مرادی در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: با توجه به گزارش وقوع چند مورد سرقت کیف و زورگیری در سطح حوزه کلانتری هفت چنار ، طرح مشترک عوامل پیشگیری و تجسس برای مبارزه با سارقین کیف قاپ در تاریخ اول اردیبهشت ماه در خیابان کمیل به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: حوالی ساعت 14 همان روز ماموران به یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر راکب و ترک نشین که اقدام به کیف قاپی کرده بودند مواجه شدند اما این افراد پس از اطلاع از حضور ماموران در محل با موتور اقدام به فرار کردند.

رییس کلانتری 111 هفت چنار با اشاره به آغاز تعقیب و گریز میان ماموران و متهمان، ادامه داد: ماموران به تعقیب آنان پرداخته که متهمان در بین راه با یک دستگاه پراید تصادف و پس از تصادف نیز با پای پیاده اقدام به فرار کردند تا اینکه سرانجام در خیابان نیکو از روی دیوار وارد یک منزل مسکونی شده و اقدام به تخریب شیشه آن کردند.

وی با بیان اینکه دو متهم با چاقو اهالی ساختمان را تهدید کرده بودند، گفت: سرانجام دو متهم در محل دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

مرادی با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده به علت تخریب شیشه ساختمان از ناحیه دست و صورت مصدوم شده بودند، گفت: دو متهم در بازجویی های فنی و پلیسی هویت خود را "اژدر" و "پویا" معرفی و به چندین مورد زورگیری و کیف قاپی اعتراف کردند. همچنین در بازرسی از متهمان یک قبضه چاقو و کیف به سرقت رفته نیز کشف و ضبط شد که کیف مسروقه تحویل شاکی شد.

رییس کلانتری 111 هفت چنار ادامه داد: تعدادی از اهالی محل و ساکنان با حضور در محل دستگیری متهمان و کلانتری اعلام کرذند که شاهد ورود متهمان به منزل شکات تهدیدشان بوده اند.

به گفته وی، در بررسی های بیشتر مشخص شد که موتورسیکلت متهمان دارای سابقه سرقت نیز بوده است.

مرادی اضافه کرد: در ادامه تعدای از شکات که از موضوع دستگیر متهمان باخبر شده بودن خود را به کلانتری رسانده و با اعلام شکایت از نامبردگان خواستار رسیدگی و پیگیری شکایات خود شدند که در این رابطه یکی از شکات زن اعلام کرد که این دو جوان موتورسوار در آدرس کمیل اقدام ربودن کیف وی کرده و از محل متواری شده اند.

وی با بیان اینکه پرونده‌ای در خصوص تشکیل شده است، گفت: هر دو متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
کد N800260

وبگردی