آفتاب

حمله رژیم صهیونیستی به شمال غزه

حمله رژیم صهیونیستی به شمال غزه

نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در واکنش به اولین حمله راکتی از نوار غزه به سرزمین های اشغالی، به مواضع حماس در بیت حانون در شمال غزه حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، بعد از چهار ماه سکوت، پنجشنبه شب اولین راکت از غزه به سمت جنوب سرزمین های اشغالی پرتاب شد.

این راکت که به فضایی باز در نزدیکی شورای منطقه «شاآر نگو» برخورد کرد، هیچ کشته یا زخمی بر جای نگذاشت. با این حال ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به این حمله راکتی، مواضع حماس را در بیت حانون هدف قرار داد.

هنوز هیچ گزارشی درباره کشته یا زخمی های احتمالی حمله نیروهای صهیونیست به غزه منتشر نشده است. با این حال تحقیقات اولیه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی نشان می دهد که حماس در جریان این حمله نبوده و نیروهای شورشی در داخل نوار غزه اقدام به این حمله کرده اند.

براساس این گزارش، حماس در ماه های اخیر تلاش کرده تا با دستگیری سلفی های تندرو در داخل نوار غزه، مانع از پرتاب راکت از این منطقه به سرزمین های اشغالی شود.

یدیعوت آحارونوت می نویسد که بعید نیست سلفی های تندرو به دلیل دستگیری 13 تن از همفکرانشان در نوار غزه بدست حماس و برای خجالت زده کردن این جنبش، دست به این راکت پراکنی زده باشند.

کد N799985

وبگردی