آفتاب
مدیر حوزه علمیه قم:

طلاب اهتمام ویژه‌ای به انجام فعالیت‌های پژوهشی داشته باشند

طلاب اهتمام ویژه‌ای به انجام فعالیت‌های پژوهشی داشته باشند

مدیر حوزه علمیه قم، گفت: طلاب باید در فعالیت‌های پژوهشی اهتمام خود را افزایش دهند تا به شیوه‌ای بهتر از عمق آموزه‌های دینی بهره‌برداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌فال در دومین جشنواره علامه حلی استان قم، برگزاری این جشنواره را نشانه عزم جدی حوزه برای حضور در عرصه توسعه علمی دانست و گفت: این جشنواره نشانی روشن در این مسیر است.

وی افزود: خوشبختانه امسال شاهد آن بودیم که پژوهش‌های صورت گرفته در دو حوزه علمیه خواهران و برادران استان قم بیش از 100 درصده بوده است.

مدیر حوزه علمیه با اشاره به دریافت 1340اثر از طلاب حوزه علمیه قم بیان کرد: این تعداد آثار از طلاب جوان حوزه علمیه قم مایه خرسندی و تبریک است که این مساله نشانگر پویای طلاب جوان و مدارس علمیه ماست.

وی گفت: در این عرصه باید از تلاش تمام اساتید و بزرگان حوزه و مدرسانی که با تلاش خود این شرایط را ایجاد کردند تقدیر کرد ولی واقعیت این است که نباید خود را در این سطح نگاه داریم.

وی بیان کرد: در حقیقت انتظاری که از حوزه علمیه قم به عنوان قطب علمی جهان تشیع می‏‌رود بسیار بالاست و رسیدن به جایگاهی که در خور و شایسته حوزه علمیه قم است بسیار سخت است و باید همه در این مسیر تلاش کنیم.

انتهای پیام

کد N799782

وبگردی