آفتاب

چند انتصاب در ستاد اقامه نماز

چند انتصاب در ستاد اقامه نماز

قائم مقام ستاد اقامه نماز با صدور احکام جداگانه‌ای، مشاور هنری خود، مدیر هماهنگی امور استان‌ها و سرپرست مؤسسه فرهنگی و انتشاراتی ستاد اقامه نماز را منصوب کرد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز با صدور احکام جداگانه‌ای، مشاور هنری خود، مدیر هماهنگی امور استان‌ها و سرپرست مؤسسه فرهنگی و انتشاراتی ستاد اقامه نماز را منصوب کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن احکام محمود مظفر به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای علی درخشی

سلام علیکم

با احترام نظر به شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری، به موجب این حکم به سمت مشاور هنری اینجانب در ستاد اقامه نماز منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره گیری از تجربه و دانش افراد متعهد و کارآزموده و تعامل با صنوف سینمایی و تلویزیونی و تقویت فضای تعامل و اعتماد متقابل با اهالی هنر، گام موثری در رونق بخشیدن به فعالیت‌های هنری و نمایشی نماز، تولید آثار فاخر و انتشار گسترده آن در جامعه برداشته شود و موجبات توسعه حضور ستاد در عرصه ملی و بین‌المللی آن فراهم گردد.

امید است با استعانت از خداوند متعال در این مسؤلیت خطیر موفق و مؤید باشید. قطعاً همکاران محترم ستاد همراهی و همکاری لازم و شایسته را با جنابعالی خواهند داشت.»

انتصاب مدیر هماهنگی امور استان‌های ستاد اقامه نماز

«بسمه تعالی

برادرارجمند جناب آقای حسن حسین‌زاده

سلام علیکم

با عنایت به تدین، تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان مدیر هماهنگی اموراستان‌ها منصوب می‌گردید.

امید است ضمن تعامل و همکاری با معاونین وم دیران محترم ستادی و استانی درجهت پیگیری مطالبات استان‌ها و ارتباط دوسویه مثبت فی مابین ستاد و استان‌ها و همچنین نظارت بر عملکرد آنان در انجام هرچه بهتر برنامه‌های ابلاغی و ابتکاری و فعال نمودن همه ظرفیت‌های استانی و شهرستانی در زمینه اقامه نماز موفق و مؤید باشید.

توفیق و موفقیت روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم»

انتصاب سرپرست مؤسسه فرهنگی و انتشاراتی ستاد اقامه نماز

«بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای رضا رضائی

با سلام و تحییت

با عنایت به تدین، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه نشر کتاب تا زمان تشکیل جلسه هیئت مدیره و گردش قانونی روند اجرایی جنابعالی را به عنوان سرپرست موسسه فرهنگی و انتشاراتی ستاد اقامه نماز منصوب می‌نمایم.

انتظار دارم در اولین فرصت ممکن با هماهنگی ریاست محترم ستاد و اینجانب نسبت به تعیین اعضاء هیئت مدیره و روند اجرایی قانونی مطابق با مفاد اساسنامه اقدام نمائید.

امید است با همفکری و تعامل معاونین، مدیران و همکاران ستادی، استانی و صاحبان اندیشه و تجربه در این حوزه نسبت به ارتقاء کمی و کیفی موسسه نسبت به تهیه و تولید محصولات نمازی متعدد و متنوع مطابق با شرایط و نیاز امروز مخاطبین به ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و سایر اقشار جامعه اقدام نمائید.

تلاش همه جانبه جنابعالی و همکاران را در تسهیل و سرعت عمل در امور اجرایی با استقلال مالی و اداری و عملکرد آن حوزه در حداقل نقطه ضعف در ارزیابی سالیانه موسسه نظارتی مفید راهبر را ستوده و از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را خواستارم.

در ضمن از خدمات ارزنده و مفید جناب آقای حسین علی جعفری در طول دوران مسئولیت تشکر و قدردانی می‌نمایم.»

انتهای پیام

کد N799730

وبگردی