آفتاب

آیت‌الله عیسی قاسم:مردم بحرین هرگز تسلیم نمی‌شوند

آیت‌الله عیسی قاسم:مردم بحرین هرگز تسلیم نمی‌شوند

آیت الله عیسی قاسم با صدور بیانیه‌ای خواهان آزادسازی دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین شد و تاکید کرد که مردم این کشور هرگز رهبر خود را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه خبری المنار،آیت الله عیسی قاسم، روحانی برجسته شیعه در بحرین با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: محاکمه شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت الوفاق از اساس نادرست است و اکثریت مردم بحرین و نهادهای حقوقی به این مساله اذعان دارند.

وی در ادامه افزود: به تاخیر انداختن صدور حکم شیخ علی سلمان با انگیزه‌های سیاسی صورت گرفته است و تمدید مدت حبس وی باعث می‌شود تا مدت محکومیتش طولانی شود. این مساله در تضاد با منافع ملی کشور است و باعث می‌شود اوضاع وخیم‌تر شود. اگر این اقدام با هدف به زانو درآوردن شیخ علی سلمان صورت می‌گیرد باید بدانید که وی هرگز تسلیم نخواهد شد و مردم بحرین نیز با برگزاری راهپیمایی های پی در پی برای آزادسازی شیخ علی سلمان نشان دادند که هرگز رهبر خود را فراموش نخواهند کرد.

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: عدالت و حقوق شهروندی و قانون با تشکیل چنین پرونده‌ای و چنین اتهاماتی علیه شیخ علی سلمان در تضاد است. چنین برخوردی با وی و رهبران برجسته بحرین و تمدید دوران بازداشت آنها باعث می‌شود تا خشونت‌ها علیه مردم ادامه پیدا کند و با اجرای هرگونه اصلاحات در کشور مخالفت شود.

انتهای پیام

کد N799547

وبگردی