آفتاب
معاون اجرایی رییس‌جمهور:

سرمایه‌گذاری در فارس سودآور است

سرمایه‌گذاری در فارس سودآور است

معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان فارس گفت: این اطمینان را به سرمایه‌گذاران می‌دهیم که سرمایه‌گذاری در استان فارس سودآور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد شریعتمداری در جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان فارس با تاکید بر این‌که «برگزاری جلسات توسعه و سرمایه گذاران استان‌ها فرصتی برای مسئولان استان‌ها ایجاد می‌کند تا بار دیگر مزیت‌ها و توانمندی‌های توسعه‌ای موجود در استان خود را بیان کنند» اظهار کرد:‌ یکی از اهداف دولت یازدهم از انجام سفرهای کاروان تدبیر و امید این است که هر دوره‌ای قرار است سفری صورت بگیرد مسئولان و کارشناسان یک بار دیگر طرح‌ها و برنامه‌های استان مقصد را مرور و بررسی کنند و پس از مشخص کردن اولویت برنامه‌های آن استان آن‌ها را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در استان فارس برای سفر رییس‌جمهور به این استان در هفته آینده خاطرنشان کرد: امروز در دولت تقریبا تصویر روشنی نسبت به اقداماتی که باید در ایام سفر به استان فارس صورت بگیرد پیش چشم دولت قرار دارد.

وی همچنین گردشگری و میراث فرهنگی را یکی از ظرفیت‌های مهم استان فارس بیان کرد.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که «بنا نداریم که طرح جدیدی را در استان فارس آغاز کنیم، مگر این‌که موضوعی مطرح باشد که از دیدهای دولت‌های قبلی مغفول مانده باشد» گفت: در حال حاضر مجموع تعهدات مالی دولت در استان فارس 12 هزار و 295 تعهد مالی است که از این تعداد 8 هزار و 722 تعهد مالی که 71 درصد مجموع تعهدات را در برمی‌گیرد محقق نشده باقیمانده است که دولت باید برای اجرای آن‌ها رقمی بالغ بر 11 هزار و 400 میلیارد تومان پرداخت نماید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود در مورد استان‌های کشور از جمله استان فارس ناچار هستیم که به سمت اولویت‌بندی طرح‌ها حرکت کنیم.

وی در پایان به فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های مختلف موجود در استان فارس اشاره و تاکید کرد: این اطمینان را به سرمایه‌گذاران می‌دهیم؛چراکه سرمایه‌گذاری در استان فارس سودآور است.

انتهای پیام

کد N798239

وبگردی