آفتاب
با حضور معاون اجرایی رییس‌جمهور برگزار شد

جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان فارس

جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان فارس

جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان فارس بعد از ظهر امروز با حضور معاون اجرایی رییس جمهور در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بعد از ظهر روز سه‌شنبه جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان فارس با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور، سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، استاندار استان فارس، نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی ، فعالان اقتصادی و جمعی از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای اقتصادی و مدیران عامل بانک‌های کشور در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این جلسه سید محمد احمدی استاندار فارس به ظرفیت‌های مختلف این استان در حوزه‌های گردشگری ، صنعتی ، کشاورزی و پزشکی اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاران و سرمایه دارانی که اقدام به سرمایه‌گذاری در استان فارس می‌کنند قطعا به سود خوبی دست خواهند یافت.

وی با بیان این‌که «استان فارس دومین یا سومین مقصد سفر گردشگران است» خاطرنشان کرد: استانداری فارس با تمام امکانات در اختیار خود تلاش می‌کند که مشکلات را از مسیر کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در این استان دارند بردارد.

وی همچنین به ظرفیت استان فارس در ارائه خدمات به استان‌های جنوبی کشور اشاره کرد و گفت: استان فارس می‌تواند در جنوب کشور خدمات زیادی به استان‌های جنوبی ارائه دهد. در همین راستا با اجرای طرح اتصال استان فارس به خلیج فارس این استان می‌تواند در جنوب کشور در جهت ارائه خدمات به استان‌های منطقه جنوب اقدامات بسیاری انجام دهد.

به گزارش ایسنا در این جلسه همچنین به بخش‌هایی از قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان فارس در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی ، نفت، گاز و پتروشیمی، تجارت، بازرگانی و صادرات و همچنین سلامت ، درمان و گردشگری اشاره شد و فعالان اقتصادی و مدیران عامل بانک‌ها نیز به ارائه گزارشی از طرح‌های در دست اجرای خود در استان فارس پرداختند.

به گزارش ایسنا قرار است رییس جمهور کشورمان هفته آینده در قالب سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید به استان فارس سفر کند.

انتهای پیام

کد N798229

وبگردی