آفتاب
در پایان جلسه قرائت شد:

تذکرات نمایندگان به روحانی وظریف برای عدم انتشار گزاره برگ ایرانی

تذکرات نمایندگان به روحانی وظریف برای عدم انتشار گزاره برگ ایرانی

در پایان جلسه علنی تذکرات کتبی 10 نماینده به رئیس جمهور و وزیر خارجه برای انتشار گزاره برگ ایرانی از بیانیه لوزان قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.

بر این اساس زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار بررسی صلاحیت افراد معرفی شده برای اعزام به مراسم هنری در ونیز ایتالیا شد.

سیدمرتضی حسینی، نادر قاضی‌پور و فرج‌الله عارفی نمایندگان قزوین، ارومیه و جیرفتدر تذکری به وزیر امور خارجه در مورد علت عدم انتشار گزاره‌برگ (فکت‌شیت) انتقاد کردند.

محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تلاش برای تهیه و ارسال لایحه بهبود وضعیت معیشت معلمان توسط دولت شد.

محمداسماعیل کوثری، محمدمهدی زاهدی، فتح‌الله حسینی و حسین سبحانی‌نیا نمایندگان، تهران، کرمان، قصرشیرین و نیشابور در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه از عدم انتشار فکت‌شیت ایرانی با وجود فرمایشات مقام معظم رهبری و درخواست مردم انتقاد کردند.

رضا عبداللهی، سید هادی حسینی، نمایندگان ماه نشان و قائم‌شهر و تعداد زیادی از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور اعضای کابینه خواستار اجرای بند «و» تبصره 20 قانون بودجه 1394 در موعد قانونی و نیز ثبت‌نام افراد جا مانده شدند.

حمید رسایی، مهدی کوچک‌زاده و روح‌الله حسینیان نمایندگان تهران به رئیس‌جمهور در مورد استنکاف از انتشار جزئیات مذاکرات اخیر هسته‌ای علی‌رغم تصریح مقام معظم رهبری بر این کار تذکر دادند.

سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار جلوگیری از ورود مسئولان دولتی در مباحث مربوط به انتخابات و تضعیف مجلس شد.

سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر امور خارجه از عدم صدور فکت‌شیت انتقاد کرد.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر علوم عنوان کرد که پذیرش بی‌رویه و غیر ضروری دانشجو به ویژه در دوره تحصیلات تکمیلی نه تنها کاهش افت تحصیلی دانشجویان را در پی داشته بلکه بیم آن می‌رود که به یک آسیب امنیتی جدی تبدیل شود.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد به رئیس‌جمهور لزوم تقویت مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را برای اجرای اصول 3 و 48 قانون اساسی را متذکر شد.

 

کد N797999

وبگردی