آفتاب
مدیر حوزه‌های علمیه:

بانک‌ها به کارخانجات و تولیدی‌های ورشکسته کمک کنند

بانک‌ها به کارخانجات و تولیدی‌های ورشکسته کمک کنند

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: بانک‌ها باید به کارخانجات و تولیدی‌های ورشکسته با گرفتن ضمانت‌های لازم، کمک کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: بانک‌ها باید به کارخانجات و تولیدی‌های ورشکسته با گرفتن ضمانت‌های لازم، کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با مدیرعامل و مسئولان بانک مهر اقتصاد، با تبریک فرارسیدن ماه رجب و ولادت امام باقر(ع)، اظهار کرد: پیشوای پنجم شیعیان در روایتی فرمود: «الکَمالُ کُلُّ الکَمالِ اَلتَفَقَّهُ فی الدّین وَ الصَّبرُ عَلی النائِبَة وَ التَقدیرِ المَعیشَة/ کمال و بلکه همه کمال انسانی در سه چیز است: دانا بودن در دین و احکام آن، شکیبا بودن در ناراحتی‌ها و مصائب و برنامه‌ریزی درست در اقتصاد زندگی».

وی با اشاره به عظمت ماه رجب، گفت: این ماه دارای برکات فراوانی است که باید از آن استفاده کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: خوشا به حال کسانی که در این ماه توفیق بندگی و عبادت پیدا کرده و سه ماه رجب، شعبان و رمضان را روزه دار هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به شعار سال 1394، خطاب به مسئولین و مدیران بانک مهر اقتصاد بیان کرد: باید در مجموعه خود، همدلی و همزبانی را با مشتریان و مراجعه کنندگان خود داشته باشید تا شعار سال در تمام زوایا محقق شود.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، حسینی‌بوشهری با تأکید بر اجرای بانکداری اسلامی، اظهار کرد: مجموعه بانک مهر اقتصاد باید الگوی موفقی از بانکداری اسلامی و دینی را به نمایش بگذارد و ان‌شاءالله تلاش کنید در یک پروسه نه چندان طولانی، به جایی برسید که تمام شاخص‌های اسلامی در بانک شما عملیاتی شده باشد.

وی با اشاره به این‌که «بانک، بنگاه اقتصادی نیست» گفت: رونق اقتصاد، تولید و ... از زمینه‌های دیگری است که بانک‌ها باید در آن قدم بردارند.

مدیر حوزه‌های علمیه در پایان با بیان این‌که «بانک‌ها باید به کارخانجات و تولیدی‌های ورشکسته با گرفتن ضمانت‌های لازم، کمک کنند» گفت: شما با این کار کارگران بیکار را به کار گرفته و چرخه تولید را فعال می‌کنید که حرکتی بسیار شایسته است.

انتهای پیام

کد N797792

وبگردی