آفتاب
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

شرارت‌ها از سیستان‌وبلوچستان به خارج از مرزها ‌کشیده شده است

شرارت‌ها از سیستان‌وبلوچستان به خارج از مرزها ‌کشیده شده است

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ‌با اقدامات گسترده و شبانه‌روزی همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی توانسته‌ایم شرارت‌ها را به خارج از مرزها بکشانیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ‌با اقدامات گسترده و شبانه‌روزی همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی توانسته‌ایم شرارت‌ها را به خارج از مرزها بکشانیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابراهیم حمیدی در همایش امنیت، همدلی و همزبانی که با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسئولان ارشد قضایی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم به شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت به معنای عام کلمه پیوند برقرار کنیم باید توجه ویژه‎ای به موضوع امنیت داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: ما نمی‎توانیم به امنیت توجه کنیم ولی تاثیر این مقوله مهم را در همدلی و همزبانی و اتحاد بین آحاد جامعه نادیده بگیریم و همچنین بدون توجه به مولفه‌های دیگر به دنبال امنیت پایدار باشیم.

این مسئول قضایی ادامه داد: اگر ما به دنبال امنیت پایدار هستیم که در سایه آن مردم احساس آرامش طولانی مدت و همیشگی کنند باید به توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات اجتماعی توجه کنیم و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی دقیق و متناسب داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما برای تامین امنیت در سال گذشته توفیقات بسیار خوبی را کسب کرده‌ایم، گفت: این توفیقات با تلاش‌های شبانه‌روزی همه کسانی که در تامین امنیت تلاش می‌کنند بدست آمده‌ و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

حمیدی با اشاره به اینکه با اقدامات گسترده و شبانه‌روزی همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی توانسته‌ایم شرارت‌ها را به خارج از مرزها بکشانیم، گفت: امروز اشرار و گروه‌های معاند، نمی‌توانند در داخل استان سیستان و بلوچستان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و ما مقابله با آنها را به آن سوی مرزها کشانده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه باید همیشه حرکت ما در تامین امنیت حرکتی مداوم و رو به جلو باشد، افزود: نیروی‌های نظامی و انتظامی و امنیتی باید تلاش کنند که این خرده‌شرار‎ت‌هایی که در گوشه و کنار این استان پهناور گاهی دیده می‌شود، رخ ندهد، همانگونه که بسیاری از این افراد سود‌جو و فرصت‌طلب نتوانستند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

حمیدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار اجازه هیچ تحرکی را در هیچ جایی از کشور به افراد سودجو نخواهد داد، خاطرنشان کرد: ما این توانایی اطلاعاتی و عملیاتی را داریم که اگر کسانی بخواهند خدشه‌ای در امنیت وارد کنند با آنها به طور قاطع برخورد کنیم و اجازه نمی‌دهیم در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای پیام

کد N797778

وبگردی