آفتاب
انصارالله در واکنش به کشتار «فج عطان»:

آل‌سعود با حمایت ائتلاف آمریکایی- صهیونیستی جنایت بزرگی مرتکب شد

آل‌سعود با حمایت ائتلاف آمریکایی- صهیونیستی جنایت بزرگی مرتکب شد

جنبش «انصارالله» یمن در بیانیه‌ای در واکنش به کشتار مردم «فج عطان» واقع در شهر صنعا این اقدام را اوج خوی توحش سعودی‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «سما برس»، جنش انصارالله یمن امروز دوشنبه درباره بمباران منطقه «فج عطان» واقع در صنعا که بیش از ۳۰۰ شهید و زخمی برجای گذاشت، بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: رژیم آل سعود با حمایت ائتلاف آمریکایی ـ صهیونیستی، بدترین جنایت ها را در حق ملت یمن مرتکب شده و هرآنچه را که با زندگی مردم رابطه مستقیم دارد، هدف قرار می دهد. یکی از این جنایت ها، جنایت اخیر آنها در منطقه «فج عطان» است که ده ها شهید و زخمی برجای گذاشت.

در این بیانیه تصریح شده است: این جنایت و جنایت های پیشین آل سعود، پرده از اهداف واقعی آنها از تجاوز آشکار به یمن برداشت. آنها هم اکنون قصد دارند ملت بی دفاع یمن را تحت محاصره زمینی، هوایی و دریایی قرار دهند؛ اقدامی که با قوانین و موازین بین المللی در تعارض کامل ست.

در بیانیه این جنبش همچنین تأکید شده است: به هر میزانی که بمباران مردم یمن تشدید شود، وحدت میان آنها نیز مستحکم تر خواهد شد و با عزم بیشتری به مقابله با این تجاوز آشکار خواهند پرداخت.

در پایان این بیانیه نیز آمده است: اگر رژیم آل سعود گمان می کند با بمباران غیرنظامیان بی دفاع و کشتار افراد بی گناه می تواند اهداف خود را محقق و ملت یمن را به زانو درآورد، باید بداند که سخت در اشتباه است، زیرا ملت یمن هرچقدر که قربانی های بیشتری در این راه بدهد، عزم آن راسخ تر خواهد شد.

کد N797008

وبگردی