آفتاب
رییس کمیسیون بهداشت:

ایران مستقل‌ترین کشور دنیاست

ایران مستقل‌ترین کشور دنیاست

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه مدیریت بهزیستی کار دشواری است، گفت: بهزیستی محلی است که انواع و اقسام مشکلات و گرفتاری‌ها برای مراجعان آن وجود داشته و هرچقدر هم که در آن خدمت ارائه دهیم، به دلیل مسوولیت‌های بسیار زیاد و همچنین محدودیت‌ها در این حوزه نمی‌توان آنطور که شایسته است به گروه هدف خدمت‌رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه دکتر انوشیروان بندپی به عنوان رییس سازمان بهزیستی کشور و قدردانی از 43 ماه خدمت همایون هاشمی رییس پیشین این سازمان که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان مجلس و مسوولان کشوری برگزار شده بود، ضمن بیان اینکه ربیعی نیز خود از رنج‌کشیدگان جامعه است، افزود: انتصاب بندپی به عنوان رییس سازمان بهزیستی کشور بسیار شایسته و به جا بوده و و ربیعی در ارتباط با بهزیستی حساسیت‌های ویژه‌ای را داشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: با انتصاب بندپی از طرفی خوشحال و از طرفی نگران شدیم که زیرا وی در دوره نمایندگی مجلس هفتم و هشتم و چه در زمان تصدی‌گری بیمه سلامت اقدامات بسیار شایسته‌ای را انجام داد و ما نگران این شدیم که با جابه‌جایی بندپی چه کسی جایگزین آن در بیمه سلامت خواهد شد.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با شناختی که از برنامه‌ریزی‌ها، توانمندی‌ها و پشتوانه بندپی داریم در بهزیستی نیز بسیار موفق عمل کنند.

شهریاری ضمن اشاره به اینکه حضور این تعداد میهمان نماینده مجلس و مسوولان کشوری در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بهزیستی کشور نشان از اهمیت فوق‌العاده این سازمان دارد، ادامه داد: کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همواره با وجود محدودیت‌های خود همکاری‌های خوبی با سازمان بهزیستی داشته‌اند و در سال گذشته نیز اقدامایت در کمیسیون تلفیق این مجلس به منظور توانمندسازی معلولان انجام شد و منابعی براساس آن در اختیار این نهاد گذاشته خواهد شد.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی کشور ایران به عنوان مستقل‌ترین کشور دنیا بتواند این همدلی‌ها و همزبانی‌ها را به معنای واقعی تحقق بخشد.

انتهای پیام

کد N796961

وبگردی