آفتاب

دری نجف آبادی سکوت دنیا در برابر تجاوز به یمن را محکوم کرد

دری نجف آبادی سکوت دنیا در برابر تجاوز به یمن را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، با ابراز تاسف از حمایت برخی کشورهای منطقه از متجاوزان به یمن، سکوت دنیا در برابر این تجاوزگری را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی در اجتماع روحانیون و طلاب استان مرکزی علیه جنایات آل سعود در یمن که در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، راهپیمایی جهت حمایت از مردم ستمدیده یمن را اقدامی بزرگ و مصداق همراهی با مظلوم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در اختیار اسرائیل و آمریکاست و آنها واقعیات جنایاتی که در یمن رخ می‌دهد را انعکاس نمی‌دهند افزود: مسئله یمن گوشه ای از جنایات آل سعود است چراکه پایه این رژیم براساس ظلم نسبت به پیروان اهل بیت(ع) گذاشته شده است.

دری نجف آبادی با اشاره به تاریخ خصومت وهابیون نسبت به اهل بیت(ع) و شیعیان اضافه کرد: به گفته امیر اسبق مدینه بیش از 6 هزار اثر اسلامی در منطقه مدینه توسط وهابیون از بین رفته و جز قبر پیامبر چیزی باقی نمانده و اگر مخالفت علما در 100 سال قبل نبود آنرا هم خراب می‌کردند.

وی با بیان اینکه طرز فکر انصارالله یمن به حزب‌الله شبیه است گفت: گرایش آنها به ایران و حزب‌الله بالاست.

دری نجف آبادی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری و سیدحسن نصرالله از مبارزات مردم یمن، به گرایشات ضد استکباری مردم یمن اشاره کرد و گفت: آنها از نظر اقتصادی بسیار ضعیف بوده و در شرایط سختی به سر می‌برند.

وی با محکوم کردن اقدام شورای امنیت در صدور قطعنامه علیه مردم مظلوم یمن گفت: بمباران‌ یمن توسط آمریکا و آل سعود تمام رگ های حیاتی یمن را از بین می‌برد.

دری نجف آبادی به حمایت بخش شمالی یمن از انصارلله اشاره کرد و گفت: آل سعود، اعراب و القاعده جنوب یمن را بر ضد حوثی‌ها تجهیز کرده و به آنان کمک‌رسانی می‌کند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، این ماه را ماه عبادت و استغفار و انس با خدا دانست و گفت: امید است همگان این فرصت را قدر بدانند و از بهار ایمان و اخلاص بهترین بهره را ببرند.

به گزارش ایسنا، روحانیان شرکت کننده در این تجمع با در دست داشتن پوسترها و دست نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم یمن، تجاوز آل سعود به این کشور را محکوم کردند.

انتهای پیام

کد N796905

وبگردی